فرمانده انتظامی رشت خبر داد:

مرگ خاموش پیرمرد ۷۲ ساله در رشت

سرهنگ محمود حافظی، فرمانده انتظامی رشت از فوت فردی ۷۲ ساله به علت گازگرفتگی در این شهرستان خبر داد، افزود: با تایید مرگ متوفی توسط عوامل اورژانس، جسد برای اقدامات قانونی به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

به هیچ وجه نباید در ساختار ساختمان ها از یک دودکش شاخص برای خروج تمام گازها استفاده شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی رشت از فوت فردی ۷۲ ساله به علت گازگرفتگی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمود حافظی اظهار داشت: گاز منواکسید کربن بسیار سمی، بی‌رنگ و بی‌بو بوده که به علت غلظت منواکسیدکربن در مقادیر پایین بسیار خطرناک و معمولا به علت عملکرد نامناسب وسیله گرمایشی در اثر سوخت ناقص، نصب نادرست و استفاده ناصحیح ایجاد که برای انسان خطرناک آفرین است.

فرمانده انتظامی رشت با اشاره به اینکه در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حادثه گاز گرفتگی و فوت یک نفر افزود: بلافاصله تیمی از عوامل انتظامی کلانتری ۲۲ به همراه دیگر نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: هنگامی که ماموران به محل رسیدند مشاهده کردند مردی ۷۲ ساله در اثر گاز گرفتگی فوت شده است.

فرمانده انتظامی رشت بیان داشت: با تایید مرگ متوفی توسط عوامل اورژانس، جسد برای اقدامات قانونی به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست با آغاز فصل سرما و استفاده از سیستم‌های گرمایشی، اصول ایمنی استفاده از وسایل مورد نظر را مورد توجه قرار دهند، برای گرم کردن کانکس یا اتاق خودرو از ذغال یا پیک نیک استفاده نشود تا هیچ گاه شاهد چنین حوادث ناگواری درجامعه نباشیم.

Share