نماینده رودسر و املش؛

مردمی بودن “محمد رنجبر” زبانزد خاص و عام بود | مسئولان، آقایی را کنار بگذارند

حجت الاسلام صفری گفت: ضمن تشکر از محمد رنجبر؛ تمایلی به رفتنشان نداشتم تلاشم این بود که در املش بمانند. مردمی بودنشان زبانزد خاص و عام بود به عنوان فرماندار مردمی، وقت گذاشتند و زحمت کشیدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ‍ حجت الاسلام صفری در مراسم تکریم و تودیع فرماندار املش با تسلیت ایام فاطمیه گفت: امیدواریم در شرایط کنونی که مشقات زیادی بر جامعه تحمیل شده و گسستهای شدیدی در بنیان خانواده‌ها ایجاد گردیده این جابجایی‌ها مایه خیر و برکت برای مردم باشد در این اوضاع و احوال لازم است که مسئولان بعنوان کارگزاران جامعه در همه عرصه‌ها چکمه‌پوش باشند، آقایی را کنار بگذارند و برای مردم احساس نوکری کنند.

او افزود: با داشتن انگیزه کار و دغدغه مندی برای مردم، آسانتر میتوانیم آلامی که بر مردم عارض شده، مرتفع نماییم همه ما که مسئولیتهای اجتماعی و حاکمیتی داریم رسالتمان حرکت و اقدام است چون در ایستایی و سکون هیچ جامعه‌ای تحول‌پذیر نیست وجدانا و شرعا و اخلاقا موظفیم خاک پای مردم باشیم این یک قاعده است.

نماینده رودسر و املش ادامه داد: یک عده در جامعه کت و شلوار مسئولیتی پوشیدند شومنی بیش نیستند و کارشان شکاف در جامعه است. نه تنها نمی‌توانند باری از جامعه بردارند بلکه بارهای سنگین را هم بر دوش جامعه میگذارند. مصداقش زیاد است. چرا در یک جامعه دینی در سایه‌سار یک حکومت اسلامی بنام اسلام، دین، شهدا و امام صحنه‌های دلخراش در عرصه مدیریتی خودمان می بینیم؟

وی یادآور شد: غرور و تکبر و خودبرتر بینی و مردم را ندیدن و وقت برای آنان نگذاشتن همه یکی است، اینها همه مرض قلبی و درونی است که باید پاک شود اگر نمی‌توانید کنار بکشید چون این میز مال ما نیست مال مردم است این را باید در خودمان نهادینه کنیم.

حجت الاسلام صفری گفت: ضمن تشکر از محمد رنجبر؛ تمایلی به رفتنشان نداشتم تلاشم این بود که در املش بمانند. مردمی بودنشان زبانزد خاص و عام بود به عنوان فرماندار مردمی، وقت گذاشتند و زحمت کشیدند و مردم راضی بودند اما اکنون مردم از رفتن ایشان، ناراضی‌اند. در دولت کنونی براساس سیاست، تمام فرمانداران باید تعویض شوند از جناب رضایی با خصیصه جهادی و مردمی یاد میشود و تجربیات مفیدی دارند.

او خطاب به سرپرست فرمانداری املش افزود: املش یکی از بهترین شهرستانهای گیلان است دلیلش هم فرهنگ مردمان آن است انتظار داریم پیگیر امورات مردم باشید. مدیران اجرایی شهرستان نیازمند حمایتهای فرماندارند. در گیلان مشکلات ریز، شرایط را بر مردم تنگ کرده است به لحاظ شاخص‌ها املش و رودسر، بسیار پایین است. در حوزه‌های مختلف از جمله بهداشت و درمان رتبه آخر را داشتیم پس از پیگیری، در املش با تشکیل هیئت امنای بیمارستان و در رودسر خودم به تنهایی، تحولاتی در حوزه در مانی بیمارستانهای املش و رودسر ایجاد شد.

نماینده املش و رودسر ادامه داد: شاخص اجرای طرح هادی در شهرستان‌های ما ۳۶ درصد است در حالیکه برخی شهرستان‌های استان ۹۵ درصد می باشد که نشاندهنده توزیع ناعادلانه سرانه هاست. ۴۰ درصد آب آشامیدنی املش از سفید آب تامین میشود زمان بارندگی ۷۲ ساعت قدرت نگهداشتن آب سالم را در مخزن نداریم با تلاشهای شبانه روزی آبفای شهرستان معضل تا حدودی مدیریت میشود. املش یک شهر جنگ زده نیست اما بسیاری از کوچه‌هایش، ویرانه است.

او در خاتمه تاکید کرد: با تعامل و همکاری، دست به دست هم دهیم تا مشکلات شهرستان برطرف شود اگر چنین نباشد بی‌تردید نفرین مردم این شهر شامل حال ما خواهد شد.

گفتنی است در این مراسم ضمن قدردانی از محمد رنجبر نیاول فرماندار پیشین، مختار رضایی به عنوان سرپرست فرمانداری املش معرفی شد.

Share