سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان بیان کرد:

فرمانداران و بخشداران در میان مردم باشند | همه مسئولان شانی جز نوکری مردم ندارند

طی مراسمی با حضور حسین مصطفی‌پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان، مختار رضایی به عنوان سرپرست فرمانداری املش معرفی و از زحمات محمد رنجبر نیاول قدردانی شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حسین مصطفی‌پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان در مراسم تودیع و معارفه فرماندار املش با قدردانی از خدمات محمد رنجبر فرماندار پیشین املش اطهار کرد: ایشان زحمات زیادی کشیدند و منشا خدمات و برکات زیادی بودند.

وی با آرزوی توفیق برای مختار رضایی به عنوان سرپرست فرمانداری املش گفت: ایشان تجربه زیادی در وزارت کشور دارند و امیدوارم که در شهرستان منشا خیر باشند.

مصطفی‌پور با اشاره به اینکه آیت الله رییسی در شرایط سختی دولت را برعهده گرفته است، افزود: تلاش شده تا از نظر همه کارشناسان بهره گرفته شود و ایشان هدفی جز کمتر کردن مشکلات و آلام مردم ندارد.

وی ادامه داد: هدف اول ایشان واکسیناسیون مردم بود که در این حوزه جزء کشورهای با پیشرفت مناسب در حوزه واکسیناسیون هستیم و در صد روز اول به این وعده عمل شد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در ادامه با بیان اینکه همه مسئولان شانی جز نوکری مردم ندارند، خاطرنشان کرد: مردم آقا و سرور ما هستند و امروز رییس جمهور ما فرد میدانی است بنابراین استانداران، بخشداران و فرمانداران نیز باید حتما صد درصد میدانی باشند و محل دفتر کار فرمانداران و بخشداران باید در میان مردم باشد نه پشت میز، چرا که زمان برای از دست دادن نداریم.

مصطفی‌پور با تاکید بر لزوم برنامه ریزی دقیق یادآور شد: اقدامات ما باید اثرگذار باشد و عملکرد ما باید خروجی داشته و حلال مشکلات مردم باشد.

وی در ادامه خطاب به سرپرست فرمانداری املش گفت: واسطه شما با مردم باید کم شود و شخص شما باید در وسط مشکلات مردم باشید چرا که احساس همدردی مسوولان با مردم راه گشا است و یکی از مشکلات ما ایجاد فاصله میان مردم و مسئولان است.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان گفت: حضور شما در میان مردم یک نقشه راه باشد و رسانه‌ها نیز به عنوان زبان گویای مردم مشکلات را پیگیری کنند تا با کار علمی و درست بتوانیم مشکلات شهرستان املش را کم کنیم.

مصطفی‌پور با بیان اینکه امیدوارم آقای رنجبر نیز در مسوولیتهای دیگر درخشان عمل کنند، تصریح کرد: در شهرستان املش کار زیادی برای انجام دادن داریم تا این شهرستان به جایگاه اصلی خودش برسد.

Share