اعضای شورا دست به کار شدند؛

طرح سئوال از شهردار رشت اعلام وصول شد

رئیس شورای اسلامی شهر رشت از اعلام وصول طرح سوال از سید امیر حسین علوی شهردار رشت با ۹ امضای موافق از سوی اعضای شورای شهر رشت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، امضای طرح سوال از شهردار رشت از سوی اعضای شورای اسلامی شهر رشت، مقایسه بودجه شهرداری مشهد و رشت و لزوم آماده‌ بودن تمامی تجهیزات شهری و برف‌روب‌ها برای مقابله با بحران‌های احتمالی در فصل زمستان از جمله موضوعات مطرح شده در جلسه امروز شورای اسلامی شهر رشت بود که عصر امروز برگزار شد.

در این نشست ۹ عضو شورای اسلامی شهر رشت طرح سوال از شهردار رشت را امضا کردند و در این نامه آمده است با توجه به تذکرات پی در پی به شهردار رشت پیرامون مباحث مختلف تاکنون تغییر رویه و پاسخ موثری از سوی شهردار رشت مشاهده نشده است.

این طرح سوال در هشت بند به حوزه ریاست شورا ارائه شد و مواردی از جمله عدم پاسخگویی شهردار پیرامون وضعیت نامطلوب پل‌های عابر پیاده مکانیزه، عدم شناسایی مشاغل پُر خطر شهر رشت و عدم ساماندهی ورودی‌های شهر از جمله موضوعات مطرح شده است.

همچنین عدم مشخص کردن قدرالسهم شهرداری رشت از محل CNG های متعلق به شهرداری رشت و بی‌توجهی به تذکرات شورا پیرامون انتصابات مدیران شهرداری و سایر موارد، طرح سوال از شهردار را به‌دنبال داشت و براین اساس شهردار باید در مدت زمانی ۱۰ روزه به سوالات مطرح شده پاسخ دهد.

Share