عضو شورای اسلامی شهر رشت:

وضعیت رشت ناراحت کننده است/انتخابات مجلس آینده بر روندفعالیت‌ها اثرگذار است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امیرحسین علوی با ابراز نارضایتی از وضعیت شهر رشت اظهار کرد: از خود به عنوان عضو شورا شرمنده می‌شوم از اینکه نتوانسته‌ام تاکنون کمترین نیازهای مردم را برطرف کنم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امیرحسین علوی با ابراز نارضایتی از وضعیت شهر رشت اظهار کرد: از خود به عنوان عضو شورا شرمنده می‌شوم از اینکه نتوانسته‌ام تاکنون کمترین نیازهای مردم را برطرف کنم.

alavai_4416وی با بیان اینکه وضعیت رشت ناراحت کننده است، فزود: امیدواریم با انتخاب شهردار جدید و توانمند بتوانیم روند توسعه شهر رشت را تسریع دهیم تا مردم کمترین دغدغه در این زمینه را داشته باشند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه انتخابات سال آینده مجلس بر روند فعالیت‌های رشت تاثیرگذار است، تصریح کرد: از همکاران شورایی خود می‌خواهم تاثیر این مسئله را به حداقل برسانند.

وی درباره حضور خود در انتخابات سال آینده مجلس افزود: در این زمینه فکر کرده‌ام اما هیچ تصمیمی برای حضور در این زمینه ندارم.

علوی به زمان انتخاب شهردار رشت اشاره کرد و گفت: در روز ۱۲ بهمن ماه با کمک دیگر اعضای شورای اسلامی رشت شهرداری توانمند و با کمترین حاشیه برای شورا و شهرداری و مردم انتخاب می‌شود و اعضای شورا با گرفتن یک تصمیم عقلانی شهر را از بلاتکلیفی خارج می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه تاریخ ۱۲ بهمن برای انتخاب شهردار رشت قطعی است، ادامه داد: اعضا برای انتخاب شهردار عزم جدی دارند و امیدواریم این تاریخ تغییر پیدا نکند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه عدم انتخاب شهردار رشت موجب پریشان‌حالی اعضای شورای اسلامی شده است، تصریح کرد: امیدواریم با انتخاب یک فرد اصلح فضای تنش‌آلود فعلی برطرف و آرامش در شهر برقرار شود.

وی با بیان اینکه مردم فهیم رشت کمترین توقعات را از اعضای شورا دارند گفت: آسفالت خیابان‌ها و برطرف شدن چاله چوله‌های سطح شهر کمترین توقعاتی است که مردم شهر از اعضای شورای اسلامی و شهرداری رشت دارند.

علوی به جذب نیرو در شهرداری اشاره کرد و یادآور شد: در بخش‌های شهرداری با تورم و افزایش نیرو مواجه هستیم و در برخی حوزه‌ها مانند نواحی شهرداری نیز که گستردگی کار بیشتر است  کمبود نیرو داریم.

وی با اشاره به اینکه عدم ثبات مدیریت در شهرداری رشت موجب بروز مشکلات متعددی شده است، خاطرنشان کرد: بی‌ثباتی مدیریت در شهرداری رشت موجب ورود برخی از نیروهای غیر متخصص به بدنه شهرداری رشت شده است و اکنون شهرداری رشت از انباشت نیروی غیر کارشناس رنج می‌برد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت، شهرداری را یک سازمان بزرگ و خدمات‌ده دانست و یادآور شد: به رئیس شورا در زمینه وضعیت آسفالت شهر رشت نامه‌ای نوشته‌ام و اعتقاد دارم سازمان بزرگ خدمات‌دهی مانند شهرداری رشت نباید در عرصه‌هایی نظیر آسفالت و … تا این اندازه معیوب باشد.

علوی با تصریح بر اینکه تنها انتخاب شهردار نمی‌تواند مشکل‌گشای تمام نقایص موجود باشد، متذکر شد: برای بهبود وضعیت باید اعضای شورا و سازمان‌های اجرایی نیز در تلاش باشند تا فضایی از اعتماد و آرامش بر شهر حاکم شود.

/فارس

Share