مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان

شهید سلیمانی قهرمان ملی ایران و جهان اسلام است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان گفت: شهادت و رسیدن به شهدای انقلاب اسلامی پایان ماموریت شهید سلیمانی بود و دشمن بداند سردار سلیمانی یک فرد نیست بلکه مکتبی همیشه زنده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فریبرز سعیدی‌کیا، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان ضمن گرامیداشت روز جهانی مقاومت و فرارسیدن دومین سالگرد شهادت مظلومانه سردار دل‌ها سیدالشهدای جبهه مقاومت اسلامی، «سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی»، ابو مهدی المهندس و همراهان عزیزشان در جنایت تروریستی ۱۳دی‌ماه ۱۳۹۸فرودگاه بغداد، حاج قاسم سلیمانی را قهرمان ملی ایران و جهان اسلام خواند و گفت: با گذشت ۲سال از جنایت بزرگ رئیس‌جمهور منفور و پلید رژیم تروریستی ایالات متحده امریکا در به شهادت رساندن سردار دل‌ها سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی، همچنان شاهد پدیدار شدن ابعاد نوینی از نفوذ یاد و نام و اندیشه و آرمان‌های بلند آن شهید گرانقدر در منطقه هستیم چرا که این شهید عزیز نماد امید، اعتمادبه نفس، رشادت و رمز استقامت و پیروزی است.

سعیدی کیا گفت: بی‌تردید آنچه فراتر از نقش آفرینی‌های شهید سلیمانی در عرصه مقابله با داعش و تروریسم تکفیری منجر به محبوبیت جهانی او شد، در حقیقت عنصر اخلاص، صداقت و معنویت گرایی آن شهید تاریخ‌ساز بود که ورای معادلات مادی، دنیوی، محور سربلندی و پیروزی مدافعان‌حرم بر فتنه صهیونیستی امریکایی دهه اخیر در غرب آسیا را رقم زد.

وی اظهار داشت: این که امام امت (ره) فرموده‌اند، مردم ایران از امت زمان رسول خدا بالاتر است یک حقیقت بوده و حضور ده‌ها میلیونی مردم در تشییع سردار سلیمانی گواهی بر این سخن است.

وی ادامه داد: از دست دادن سردار سلیمانی بسیار سخت است، اما مردم ایران و دیگر مسلمانان، تشنه و شیفته شهادت بوده و به خوبی می‌دانند که سردار به آرزوی خود رسیده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان افزود: شهادت و رسیدن به شهدای انقلاب اسلامی پایان ماموریت شهید سلیمانی بود و دشمن بداند سردار سلیمانی یک فرد نیست بلکه مکتبی همیشه زنده است.

وی، ساده‌زیستی، اخلاص و نهراسیدن از دشمن را از خصوصیات بارز سردار سلیمانی عنوان کرد و گفت: حاج قاسم نمونه بارز تربیت یافته مکتب امام امت بود و در مکتب امام خمینی (ره) تسلیم در مقابل دشمن معنایی ندارد.

سعیدی کیا در پایان گفت: سردار سلیمانی اهل شعار نبود و به هر آنچه می‌گفت عمل می‌کرد و در راه مقاومت هیچ وقت کوتاه نیامد و به دشمن باج نداد و چون عباس (ع) وفادار به امام زمانش شد، به شهادت رسید.

Share