مالک باشگاه سپیدرود رشت:

سپیدرود با اشجاری پتانسیل صعود دارد | من کسی نیستم که روزی بگویم خسته شدم و کار را زمین بگذارم

مالک باشگاه سپیدرود رشت گفت: سپیدرود با اشجاری پتانسیل صعود دارد و در نیم فصل کمک می‌کنیم که ایشان در پستهایی که نیاز دارد نقاط ضعف تیمش را ترمیم کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علیرضا نوید در گفتگو با تسنیم درباره علت حضورش در فوتبال و مالکیت باشگاه سپیدرود رشت اظهار داشت: یکی از بزرگترین دلخوشی‌های مردم شهرم، سپیدرود هست و از بچگی با نام سپیدرود بزرگ شدیم و هرگز خودم را مالک سپیدرود نمی‌دانم و این تیم متعلق به مردم شهرم است و در آینده‌ای نزدیک هر رشتی می‌تواند صاحب سهام سپیدرود شود.

مالک باشگاه سپیدرود رشت با بیان اینکه به دنبال ارتقای فضای فرهنگی رشت به کمک سپیدرود هستیم، ابراز داشت: با تکیه بر تاریخ رشت و فرهنگ اسلامی ایرانی در دهه فجر اتفاقات خوبی در شهر رقم خواهیم زد و با کارهای ریشه‌ای فرهنگی در حوزه فوتبال، دین خود را به مردم رشت ادا خواهیم کرد.

وی با اعلام اینکه من کسی نیستم که روزی بگویم خسته شدم و کار را زمین بگذارم، افزود: با مراجعات مردمی مکرر هواداران سپیدرود و آن‌هایی که از گذشته کنار این تیم بودند درخواست خرید امتیاز باشگاه را دادم و در حال حاضر باشگاه را با آورده خودم اداره می‌کنم اما باید تاکید نمایم که بخش خصوصی به تنهایی و بدون کمک نمی‌تواند در پر هزینه‌ترین ورزش ایران موفق شود.

نوید کار تشکیلاتی، سامان‌مند و ساختاری در باشگاه سپیدرود را اولویت اصلی خود دانست و گفت: در زمان مناسب هیئت مدیره‌ای با کفایت و کارآمد و عاشق سپیدرود و رشت انتخاب و معرفی می‌کنم و در انتخاب اعضای هیئت مدیره حساسیت دارم و باید از افراد تاثیرگذاری استفاده کنم که به رشت عرق داشته باشند و دلشان برای رشت بسوزد و از ظرفیت آن‌ها برای حفظ و حراست از تیم ارزشمند سپیدرود استفاده شود.

مالک باشگاه سپیدرود رشت با اعلام این که سازمان مالی و حسابداری باشگاه به وظایف خود آگاهست خاطر نشان کرد: انضباط مالی مساله مهمی است هر ورودی و خروجی مالی که در سپیدرود اتفاق می‌افتد شفاف و قابل نظارت خواهد بود تا اتفاقات تلخ گذشته تکرار نشود.

نوید با بیان اینکه از روز ورود من به عنوان مالک تمام هزینه‌ها به روز شده و بدهکاری جدید نداریم ابراز داشت: بدهکاری‌های قبلی فوتبالی را متقبل شدیم و بدهی‌های گذشته غیر فوتبالی ارتباطی به باشگاه ندارد و مسئولیت آن برعهده کسانی است که بودجه دریافت کردند و آن‌ها را پرداخت نکردند.

مالک باشگاه سپیدرود در ارتباط با نتایج سپیدرود در چند هفته اخیر خاطر نشان کرد: برد و باخت در فوتبال طبیعی است و من قبل از ورود به سپیدرود با اقای اشجاری ملاقات کردم و از آنجا به این نتیجه رسیدم که ما پتانسیل صعود داریم و به دلیل مصدومیت‌ها باید در نیم فصل ترمیمی در بازیکنان انجام شود و بازیکنان مورد نظر کادر فنی به تیم اضافه شوند و این تیم را با همین بدنه حفظ می‌کنیم و یقین دارم با همدلی و تکیه بر اصالت سپیدرود از این شرایط عبور می‌کنیم.

نوید با دعوت از تمام عاشقان سپیدرود و همه مسئولان استانی برای کمک به ریشه دار‌ترین تیم فوتبال استان گیلان گفت: می‌دانم که راه سختی در پیش خواهیم داشت و از تمام کسانی که از گذشته تا امروز یک قدم برای سپیدرود برداشته‌اند تشکر می‌کنم و دست‌شان را به گرمی می‌فشارم و درخواست می‌کنم که برای رسیدن به جایگاه اصلی سپیدرود متحد شویم تا بتوانیم این تیم محبوب و اصیل را دوباره در سطح نخست فوتبال ایران ماندگار کنیم.

Share