سرهنگ رحیمی اعلام کرد:

دستگیری باند ۶ نفره سارقان و مالخران در خمام | پرونده ۴ فقره سرقت منزل کشف شد

سرهنگ شریف رحیمی، فرمانده انتظامی خمام از دستگیری باند ۶ نفره سارقان و مالخران در این شهرستان خبر داد و گفت: پرونده ۴ فقره سرقت منزل در خمام کشف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی خمام از دستگیری باند ۶ نفره سارقان و مالخران در این شهرستان خبر داد و گفت: پرونده ۴ فقره سرقت منزل در خمام کشف شد.

سرهنگ شریف رحیمی عدم رعایت نکات ایمنی را مهمترین عامل سوء استفاده سارقان عنوان کرد و اظهار داشت: نقش مردم در این زمینه و توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس نقش بسزایی در پیشگیری از وقوع سرقت دارد.

وی در ادامه گفت: طی چند روز اخیر با توجه به وقوع سرقت منزل در سطح حوزه استحفاظی شهر خمام، پیگیری موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان خمام با بیان اینکه ماموران تجسس کلانتری ۱۱ با اشرافیت اطلاعاتی و بررسی شیوه وقوع سرقت‌ها، سارقان را شناسایی و با هماهنگی قضائی آن‌ها را دستگیر کردند افزود: سارقان ۳۰، ۳۶ و ۳۷ در تحقیقات پلیس به ۴ فقره سرقت منزل اعتراف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: مالخران ۴۲، ۵۰ و ۵۲ ساله این پرونده نیز دستگیر و به همراه سارقان به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ رحیمی در پایان با تاکید بر توجه مردم به هشدارها و توصیه‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت از آن‌ها خواست در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Share