فرمانده انتظامی خمام اعلام کرد:

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در خمام و دستگیری ۱۲ نفر!

سرهنگ شریف رحیمی، فرمانده انتظامی خمام با اشاره به اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان از دستگیری ۱۲ عامل تهیه و توزیع موادمخدر خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی خمام با اشاره به اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان از دستگیری ۱۲ عامل تهیه و توزیع موادمخدر خبر داد.

سرهنگ شریف رحیمی به اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف ناامن کردن مناطق آلوده و جرم‌خیز برای مجرمان اشاره کرد و اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با بهره‌گیری از تمامی توان و امکانات موجود و اولویت برخورد با فروشندگان موادمخدر به مدت ۲ روز در شهرستان خمام اجرا شد.

وی در ادامه از دستگیری ۱۲ عامل تهیه و توزیع موادمخدر طی عملیات‌های جداگانه در مدت اجرای این طرح خبر داد و گفت: ضمن هماهنگی قضائی در بازرسی از محل اختفاء این افراد یک کیلو و ۴۲۸ گرم موادمخدر، ۴ عدد آلات استعمال، دستگاه‌های توزین کشف و ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمام تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر تداوم اجرای اینگونه طرح‌ها از مردم خواست برای مقابله با سوداگران مرگ که همواره با هدف سودجویی سعی در آلوده کردن جوانان و نوجوانان دارند با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

Share