در نشست شهردار رشت با قائم مقام مؤسسه ملل و مدیرعامل شرکت عمران و مسکن سازان ایران:

تعیین تکلیف پروژه ساختمان سپیدار | تحقق ۲۰۰ میلیارد تومان از بودجه سال ۱۴۰۰

تعیین تکلیف ساختمان سپیدار، نحوه وصول مطالبات شهرداری از دستگاههای اجرایی و اتخاذ گامهای عملیاتی برای تحقق ۲۰۰ میلیارد تومان از بودجه سال ۱۴۰۰ از جمله مواردی بود که در جلسه شهردار رشت، قائم مقام مؤسسه ملل و مدیرعامل شرکت عمران و مسکن سازان ایران مورد توافق قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،  روز یکشنبه ۱۸ دی ماه ۱۴۰۰ سید امیر حسین علوی شهردار رشت به همراه مجتبی ماه پسند معاون مالی و اقتصادی، هاجر خرمدل مدیر تشخیص و وصول درآمد شهرداری رشت، خوش فطرت مدیر پروژه ساختمان سپیدار نشستی را با قائم مقام مؤسسه ملل و مدیرعامل شرکت عمران و مسکن سازان ایران  با هدف تعیین تکلیف بدهی ایجاد شده برای شهرداری در سال ۹۸ و متعاقبا جذب اعتبارات برای پروژه ساختمان سپیدار در پایتخت برگزار نمودند.

ساختمان سپیدار قرار بود در سال ۱۳۹۸ به محل استقرار شهرداری منطقه دو تبدیل شود و هدف شهرداری رشت از خرید این ساختمان تحقق این هدف بود. از طرفی با توجه به محدودیتهای مالی و اعتباری، شهرداری رشت درصدد است تا منابع لازم برای این کار را از طریق وصول بخشی از مطالبات خود از دستگاههای اجرایی خاصه آموزش و پرورش تامین نماید.

بر همین اساس وصول مطالبات شهرداری رشت از آموزش و پرورش و تعیین تکلیف زمینهایی که در تصرف این دستگاه بود با قیمتهای کارشناسی شده و به روز در دستور کار قرار گرفت تا به موجب آن فرآیندهای لازم از طریق بند (ز) تبصره پنج قانون بودجه ۱۴۰۰ اجرا و عملیاتی شود.

Share