معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان اعلام کرد:

ارسال ​حدود ۷۰ میلیارد تومان خسارت تندباد غرب گیلان به وزارت کشور

صابر با تاکید بر اینکه برآورد خسارات تندباد غرب گیلان به وزارت کشور و مدیریت بحران ارسال شده است گفت: پیگیریم تا اعتبارات لازم برای ترمیم خسارت‌های وارده به تاسیسات زیربنایی غرب استان گیلان تخصیص پیدا کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از شبستان، عباس صابر شامگاه جمعه (۱۷ دی) در برنامه گفت‌وگوی خبری اظهار داشت: استاندار گیلان اوایل هفته از شهرستان‌ها و نقاط آسیب دیده از وزش تندباد به ویژه در تالش بازدید میدانی به عمل آورده و از نزدیک پیگیر شرایط پیش آمده در غرب استان شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان عنوان داشت: پیرو باد گرمی که در گیلان داشتیم و شدتش در شهرستان‌های ماسال، تالش و رضوانشهر بیشتر از جاهای دیگر استان بود، صدماتی به اماکن مسکونی مردم و تاسیسات زیربنایی وارد شد که از همان ابتدا پیگیری‌های لازم برای کمک به مردم در دستور کار قرار گرفت.

صابر با بیان اینکه مسئولان استانی و شهرستانی و مدیران ذیربط از مناطق آسیب دیده گیلان به شکل میدانی بازدید به عمل آوردند تصریح کرد: به همراه بازدیدهای انجام شده دستورات لازم برای بازسازی و کمک به آسیب‌دیدگان و برآورد خسارت‌ها صادر شد.

وی با تاکید بر اینکه حدود ۷۰ میلیارد تومان خسارت تندباد در غرب گیلان برآورد و برای وزارت کشور و سازمان مدیریت بحران ارسال شده است خاطرنشان ساخت: پیگیری‌های لازم برای دریافت اعتبارات، تخصیص اعتبارات و ترمیم خسارت‌های وارده به تاسیسات در حال انجام است.

Share