علی فتح‌اللهی در مراسم تودیع و معارفه فرماندار رشت؛

یاد گرفتم که خاطرات خوبی از خود به یادگار بگذارم | نگاه محبت‌آمیز مردم را در لحظه لحظه زندگی دیدم

فتح‌اللهی با بیان اینکه نگاه محبت‌آمیز مردم را در لحظه لحظه زندگی خود دیدم، تصریح کرد: در انتخابات مجلس ۲۵ هزار رای آوردم و در شرایط سخت کرونا که واکسنی وجود نداشت، فرمانداری را گرفتم اما با همکاری همه، امروز پایگاه‌های واکسن زیادی دائر است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علی فتح‌اللهی در مراسم تودیع و معارفه فرماندار رشت با بیان اینکه بحث احساس وظیفه در جامعه خیلی مهم است، گفت: اگر هر کدام از ما احساس وظیفه داشته باشیم بسیاری از مشکلات حل می‌شود و وقتی به شعارها دقت کنیم به این نتیجه می‌رسیم که باید وظایفمان را به درستی انجام دهیم.

فرماندار سابق رشت اظهار کرد: یاد گرفتم به گونه‌ای رفتار کنم که خاطرات خوبی از خود به یادگار بگذارم، در ۱۳ سالگی به جبهه جنگ رفتم و بعد از ۷ ماه مدال جانبازی را به گردنم انداختند، یک برادر شهید نیز به نظام تقدیم کردیم.

نگاه محبت‌آمیز مردم را در لحظه لحظه زندگی دیدم

وی با بیان اینکه نگاه محبت‌آمیز مردم را در لحظه لحظه زندگی خود دیدم، تصریح کرد: در انتخابات مجلس ۲۵ هزار رای آوردم و در شرایط سخت کرونا که واکسنی وجود نداشت، فرمانداری را گرفتم اما با همکاری همه، امروز پایگاه‌های واکسن زیادی دائر است.

به گزارش دیارمیرزا، فتح‌اللهی با اشاره به عملکرد خود در فرمانداری رشت، اظهار داشت: در زمان فرمانداری بنده، روستاهای بدون زباله از ۳ به ۲۰ مورد افزایش یافت همچنین در این دوره اولین انتخابات الکترونیک را تجربه کردیم که به همه همکارانم به دلیل برگزاری بسیار خوب آن، دستمریزاد می‌گویم.

فرماندار سابق رشت در پایان با اشاره به اینکه از استاندار محترم کمال تشکر را دارم که چنین انتخاب خوبی انجام دادند، گفت: به دوست خودم دکتر امام پناهی برای این سمت تبریک می‌گویم.

Share