چرا نمایندگی پاناسونیک؟

امروز و در این مقاله می‌خواهیم به بررسی این موضوع بپردازیم که چرا محصولات پاناسونیک را باید تنها از نمایندگی‌ها و مراکز مجاز این شرکت خریداری کنیم.

 

نمایندگی‌ها و مراکز مجاز، همیشه مورد اعتماد مشتریان قرار دارند. وقتی که پای برند پاناسونیک در میان باشد، اهمیت این نمایندگی‌ها دوچندان می‌شود. زیرا محصولات ساخت این شرکت در کشورمان از محبوبیت زیادی برخوردار هستند و سال‌هاست که به انتخاب اول خریداران محصولات الکترونیکی و به ویژه مخابراتی تبدیل شده‌اند. امروز و در این مقاله می‌خواهیم به بررسی این موضوع بپردازیم که چرا محصولات پاناسونیک را باید تنها از نمایندگی‌ها و مراکز مجاز این شرکت خریداری کنیم.

همان‌طور که احتمالا شما عزیزان هم می‌دانید، بیشترین محبوبیت پاناسونیک در ایران، مربوط به محصولات مخابراتی از قبیل انواع تلفن‌های خانگی و اداری، دستگاه‌های سانترال، فکس و … می‌شود. بنابراین ما در ادامه به بررسی اهمیت نمایندگی این محصولات پاناسونیک و معرفی نمایندگی پاناسونیک تهران خواهیم پرداخت. علاوه بر این، در پایان به معرفی یک نمایندگی و مرکز مجاز محصولات اداری و مخابراتی پاناسونیک هم می‌پردازیم. لطفا تا پایان با ما همراه باشید.

دسترسی به محصولات اورجینال پاناسونیک

یکی از مهم‌ترین خواسته‌های مشتریان، دسترسی به محصولات اصل و اورجینال است. این موضوع در رابطه با تجهیزات مخابراتی پاناسونیک، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. زیرا با توجه به محبوبیت این برند در کشورمان، افراد سودجو اقدام به عرضه محصولات بی‌کیفیت و فیک با نام و برند پاناسونیک نموده‌اند. بنابراین اگر می‌خواهید خیالتان از اصل بودن محصول خریداری شده راحت باشد، بهترین راه، مراجعه به نمایندگی‌ها و مراکز مجاز این شرکت خواهد بود.

محصولات اورجینال پاناسونیک از لیبل یا برچسب اختصاصی Panasonic برخوردار هستند. در زمان خرید، حتما به این برچسب توجه کنید. البته در صورتی که خرید خود را از یک نمایندگی مجاز انجام دهید، جای نگرانی نخواهد بود. زیرا ماهیت این مجموعه‌ها به گونه‌ای است که هرگز محصولات فیک و بی‌کیفیت را به مشتریان خود عرضه نمی‌کنند.

گارانتی یا ضمانت‌نامه معتبر

یکی دیگر از مزیت‌های خرید از نمایندگی‌های معتبر، برخورداری از گارانتی یا ضمانت‌نامه معتبر است. این موضوع خیال مشتریان را از خرابی‌های ناگهانی دستگاه در آینده راحت می‌کند. البته محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک از کیفیت ساخت بسیار مناسبی برخوردار بوده و به ندرت دچار خرابی‌های بی‌دلیل می‌شوند. با این حال، یک نمایندگی معتبر با گارانتی کردن تجهیزات خود، خیال خریداران را بیش از پیش، آسوده می‌کند.

توجه داشته باشید که نمایندگی‌های مجاز محصولات را با گارانتی شرکتی خود به مشتریان عرضه می‌کنند. این برگه‌های ضمانت‌نامه روی سربرگ شخصی نمایندگی صادر می‌شود. این در حالیست که مراکز غیر مجاز، معمولا از لیبل‌های گارانتی نامعتبر استفاده می‌کنند که حتی برخی از آن‌ها، وجود خارجی هم ندارند.

انجام تعمیرات تخصصی

مراکز مجاز و نمایندگی‌های معتبر پاناسونیک، از یک واحد تعمیرات تخصصی هم برخوردار هستند. کلیه محصولات پاناسونیک در این مجموعه‌ها با استفاده از قطعات کاملا اورجینال، تجهیزات به روز و توسط تکنسین‌های مجرب و کارآزموده تعمیر می‌شوند. توجه داشته باشید که تعمیر این دستگاه‌ها نیاز به دانش و قطعات اورجینال دارد و در غیر این صورت، دستگاه شما بعد از مدت کوتاهی دوباره خراب شده یا کاملا غیر قابل استفاده می‌شود.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در تعمیر محصولات مخابراتی پاناسونیک به آن توجه شود، استفاده از قطعات اورجینال است. در بسیاری از موارد، خراب شدن یک یا چند قطعه از دستگاه، موجب خراب شدن آن شده است و این قطعه‌ها باید با قطعات جدید، جایگزین شوند. مراکز غیر مجاز معمولا از قطعات فیک یا دسته دوم برای تعمیر محصولات پاناسونیک استفاده می‌کنند و این موضوع باعث می‌شود دستگاه شما بعد از مدت زمان کوتاهی، دوباره خراب شود.

همچنین ببینید: نمایندگی فروش باطری تلفن پاناسونیک

ارائه مشاوره‌های پیش از خرید

شرکت پاناسونیک محصولات مخابراتی خود را در مدل‌های گوناگون به بازار عرضه می‌کند. به همین دلیل، برخی اوقات انتخاب مدل مناسب و متناسب با نیازها، برای مشتریان سخت می‌شود. در این شرایط، کارشناسان و مشاورین نمایندگی‌های مجاز، می‌توانند با ارائه راهنمایی‌های لازم، به شما در خرید یک محصول ایده آل، کمک کنند. توصیه می‌کنیم پیش از هر اقدامی در زمینه خرید این محصولات، حتما مشاوره‌های تخصصی را دریافت کنید تا متحمل هزینه‌های اضافه برای خرید مدل‌های نامناسب نشوید.

خدمات پس از فروش مناسب

با خرید از یک نمایندگی معتبر و مجاز، از خدمات پس از فروش این شرکت برخوردار می‌شوید. به عنوان مثال، دستگاه‌های سانترال پاناسونیک، نیاز به نصب و راه‌اندازی سخت افزاری و نرم افزاری دارند. این کار باید توسط تکنسین‌های فنی و مجرب انجام شود. اگر تجهیزات مورد نیاز خود را از یک مرکز مجاز پاناسونیک خریداری کرده باشید، خیالتان از بابت انواع خدمات پس از فروش این شرکت، کاملا راحت و آسوده خواهد بود.

ایده آل گستر نمایندگی معتبر و مجاز محصولات مخابراتی پاناسونیک

حال که با خدمات یک نمایندگی مجاز پاناسونیک آشنا شدیم، نوبت به معرفی یکی از این مراکز می‌رسد. شرکت ایده آل گستر فعالیت خود را از سال ۱۳۸۲ و تحت عنوان نمایندگی معتبر محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک در ایران آغاز نمود. با گذشت دو دهه از آغاز به کار این مجموعه، ایده آل گستر همچنان یک نام قابل اعتماد برای مشتریان و علاقمندان محصولات مخابراتی پاناسونیک محسوب می‌شود.

شرکت ایده آل گستر محصولات زیر را به صورت کاملا اورجینال و همراه با یک ضمانت‌نامه معتبر و مجاز ۱ ساله، به مشتریان عزیز عرضه می‌کند:

  1. انواع تلفن‌های خانگی و اداری پاناسونیک (رومیزی، بیسیم، هیبرید، دیجیتال و تحت شبکه)
  2. انواع دستگاه‌های سانترال پاناسونیک (پرظرفیت، کم‌ظرفیت، آنالوگ، تحت شبکه)
  3. انواع دستگاه‌های فکس پاناسونیک
  4. انواع دوربین‌های مداربسته پاناسونیک
  5. انواع ویدیوپروژکتورهای پاناسونیک
  6. تجهیزات جانبی تلفن، سانترال، فکس و … پاناسونیک

علاوه بر این، کلیه این محصولات در واحد تعمیرات ایده آل گستر و توسط تکنسین‌های فنی و مجرب و با استفاده از قطعات کاملا اورجینال پاناسونیک، مورد عیب‌یابی و تعمیر قرار می‌گیرند. ضمن این‌که در صورت نیاز به دریافت مشاوره‌ها و راهنمایی‌های تخصصی در ارتباط با انواع تجهیزات مخابراتی پاناسونیک، می‌توانید با کارشناسان فروش و مشاورین این شرکت، در ارتباط باشید.

دسترسی به ایده آل گستر

برای دسترسی به ایده آل گستر و استفاده از خدمات متنوع این شرکت، سه راه پیش روی شما عزیزان، قرار دارد:

  1. مراجعه به وب سایت رسمی این شرکت به
  2. مراجعه حضوری به یکی از شعبه‌های ایده آل گستر (ویژه مشتریان عزیزی که در شهر تهران سکونت دارند)
  3. ارتباط تلفنی با کارشناسان فروش و مشاورین ایده آل گستر از طریق تماس با شماره تلفن ثابت ۰۲۱۸۱۰۱۰

توجه: لطفا قبل از هر اقدامی در زمینه خرید هر یک از محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک، اطلاعات و مشاوره‌های لازم و تخصصی را از کارشناسان فروش ایده آل گستر، دریافت نمایید.

Share