داستان ادامه‌دار مشکلات ورزشگاه‌های فوتبال گیلان؛

وضعیت ناگوار ورزشگاه آزادی فومن پس از حضور دو پیمانکار+ تصاویر

ورزشگاه آزادی فومن از حدود یکسال و نیم گذشته در دست بازسازی و تغییر چمن طبیعی به مصنوعی است اما متأسفانه اکثر بخش‌های چمن نصب شده در روزهای بارانی آب جمع می‌شود و وضعیت خوبی ندارد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مشکل وضعیت نامناسب ورزشگاه‌های فوتبال در استان گیلان سال‌هاست که وجود دارد و به نظر می‌رسد این ماجرا قرار نیست هرگز به پایان برسد، تعدادی از تیم‌های گیلانی به دلیل همین مشکل در شهرهای دیگر از شهر خود، میزبان تیم‌های مقابل خود بودند.

ورزشگاه آزادی فومن نیز از حدود یکسال و نیم گذشته در دست بازسازی و تغییر چمن طبیعی به مصنوعی است اما متأسفانه اکثر بخش‌های چمن نصب شده در روزهای بارانی آب جمع می‌شود و وضعیت خوبی ندارد.

جالب این است که برای بازسازی این زمین حدود ۶ میلیارد تومان هزینه شده است و دو پیمانکار برای اجرای آن فعالیت کردند که یک پیمانکار، زیرسازی زمین را برعهده داشت و پیمانکار دیگر چمن ورزشگاه را نصب کرده است اما با وجود انتخاب دو پیمانکار همچنان چمن ورزشگاه آزادی فومن با مشکلات فراوانی روبرو است و به نوعی به یاد ضرب المثل معروف «آشپز دوتا شود یا غذا شور می‌شود یا بی‌نمک»!

به گزارش دیارمیرزا، به دلیل اینکه زمین ورزشگاه آزادی فومن آبگیر است و دور زمین بین ۳۰ تا ۷۰ سانتی‌متر پایین‌تر از سطح چمن است، تیم شهرداری فومن که در مرحله دوم لیگ دسته سوم کشور حضور دارد باید بازی‌های خود را در زمین خارج از فومن انجام دهد همچنین تیم «افتخار فومن» که در لیگ برتر استان (جام گیل) بازی می‌کند باید در آبکنار انزلی میزبان رقیبان خود باشد.

Share