دعوای مالکیتی کار دست نماینده فوتبال گیلان داد

شهرداری فومن به خرمشهر نرفت؛ بازی لغو شد |شهرداری فومن در آستانه سقوط به لیگ پایین تر

دیدار دو تیم فوتبال اروند خرمشهر و شهرداری فومن از سری مسابقات هفته چهارم رقابت های لیگ دسته دوم لغو شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا همانطور که پیش بینی می‌شد، دیدار دو تیم فوتبال اروند خرمشهر و شهرداری فومن از سری مسابقات هفته چهارم رقابت های لیگ دسته دوم بدلیل عدم حضور نماینده استان گیلان در خرمشهر لغو شد.

شفیعی راد مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته دوم در این خصوص اظهار داشت: در حال حاضر باشگاه شهرداری فومن هیچ مکاتبه ای با سازمان لیگ در خصوص عدم حضور در این مسابقه انجام نداده و از نظر سازمان این مسابقه برقرار است اما اینکه تیم فوتبال شهرداری فومن بدون اطلاع به سازمان لیگ در مسابقه حاضر نشود بحث دیگری است که باز در این زمینه آئین نامه مسابقات و انضباطی فدراسیون می گوید که تمام تشریفات یک مسابقه اعم از حضور عوامل اجرایی مسابقه شامل داوران، ناظر بازی، تیم میزبان، نیروهای امنیتی، آمبولانس و… صورت گیرد و در صورتی که تیم حریف در زمین مسابقه حاضر نشود عدم حضور این تیم توسط نماینده فدراسیون فوتبال صورتجلسه شده و پرونده این مسابقه به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارجاع می شود.

تیم شهرداری فومن به علت عدم حضور در برابر کارون اروند خرمشهر مبلغ ۲۰ میلیون جریمه می شود و در صورتی که در بازی بعدی مقابل حریفان به میدان نرود به یک لیگ پایین سقوط می کند.

گفتنی است تیم فوتبال شهرداری فومن به دلیل وجود مشکلات مالکیتی و مالی به خرمشهر اعزام نشده است.

باتوجه شکایت شافعی مربی سابق تیم فوتبال شهرداری فومن این باشگاه به پرداخت ۱۰۰ میلیون تومان محکوم شده است اما به دلیل وجود اختلاف بین پورمحسن مدیرعامل و اعضای شورا و شهرداری فومن دو طرف بر سر اینکه این پول به چه صورت و توسط چه کسی پرداخت شود به اختلاف خورده اند.

از سوی دیگر کارت بازی بسیاری از بازیکنان نیز به دلیل همین شکایت در اختیار آنها قرار نگرفته به طوریکه در بازی پیشین تنها ۱۲ نفر آماده بازی بودند.

اگرچه شهرداری فومن به محمود بردبار و از سوی او نیز اداره تیم به به سرهنگ پورمحسن واگذار شده است اما مسئولیت این تیم فوتبال در اختیار صاحب امتیاز آن یعنی شهرداری شهر فومن است و طبیعتا شهرداری فومن نیز باید پاسخگوی وضعیت فعلی این تیم باشد.

پیش از این فرمانداری شهرستان فومن نیز بر ضرورت برگزاری مزایده یا ترک تشریفات جهت واگذاری قانونی تیم فوتبال شهرداری فومن تاکید کرده بود که این امر پس از ماه ها انتظار هنوز رخ نداده است.

Share