معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان:

همه دهیاری‌های گیلان سرپرست دارند | صدور احکام دهیاران پس از اعلام نتایج استعلامات

عباس صابر، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان با بیان اینکه احکام دهیاران پس از اعلام نتایج استعلامات صادر می‌شود، اظهار داشت: در حال حاضر کلیه دهیاری‌های گیلان سرپرست دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عباس صابر در برنامه گفتگوی خبری با بیان اینکه هزار و ۸۶۹ دهیاری در گیلان وجود دارد اظهار داشت: تا این لحظه کلیه دهیاری‌های استان دارای سرپرست هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان با بیان اینکه کارهای هیچ کدام از دهیاری‌ها در امور عمرانی و خدماتی و نظایر این‌ها معطل نمانده است عنوان کرد: البته با توجه به اینکه دهیاری‌ها دارای سرپرست هستند شاید کارها با آن کیفیت مورد نظر انجام نگیرد.

صابر با بیان اینکه مردم می‌توانند اقدامات و فرآیندهای کاری خود را از طریق سرپرست فرمانداری پیگیری کنند افزود: احکامی که برای دهیاری‌ها صادر می‌شود باید فرآیند قانونی خود را طی کند و یکسری استعلامات انجام گیرد.

وی از صدور احکام دهیاری‌های استان گیلان پس از جواب استعلامات انجام شده سخن گفت و اظهار داشت: با توجه به تعداد بسیار زیاد دهیاری‌های استان گیلان و لزوم طی فرآیندهای قانونی قطعا صدور احکام دهیاران کمی زمانبر خواهد بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان خاطرنشان کرد: احکام نزدیک به ۱۰۰ نفر از دهیاران استان گیلان صادر شده است و تاکنون نیز هزار و ۴۶۹ پرونده را تکمیل کردیم بنابراین با زودی و در سریع‌ترین زمان احکام دهیاران استان گیلان صادر می‌شود.

Share