معاون عمرانی استانداری گیلان تأکید کرد:

مشکلات گیلارکش سیاهکل توسط ادارات مختلف احصا خواهد شد

صابر با اشاره به اینکه مشکلات این منطقه توسط ادارات مختلف احصا خواهد شد، اظهار داشت: گزارش‌ها توسط ما به نمایندگان گیلان و قزوین تحویل داده می‌شود تا بتوانیم با استفاده از هم افزایی مشکلات را برطرف کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نمایندگان و مسئولان شرق گیلان و استان قزوین روز جمعه جهت بررسی پروژه جاده ابریشم در گیلارکش سیاهکل حضور یافتند.

بحث زیرسازی راه فرعی در دستور کار اداره راهداری و راه و شهرسازی گیلان قرار خواهد گرفت

عباس صابر، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان با بیان اینکه بحث زیرسازی راه فرعی در دستور کار اداره راهداری و راه و شهرسازی استان گیلان قرار خواهد گرفت، افزود: تا هفته‌های آتی امکان سنجی خواهیم کرد تا کار شروع شود.

وی با تأکید بر اینکه برای اجرای این پروژه باید از منابع و اعتبارات دیگر استفاده شود، ادامه داد: در این زمینه نیازمند کمک نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی هستیم.

مشکلات این منطقه توسط ادارات مختلف احصا خواهد شد

صابر همچنین با اشاره به اینکه مشکلات این منطقه توسط ادارات مختلف احصا خواهد شد، اظهار داشت: گزارش‌ها توسط ما به نمایندگان گیلان و قزوین تحویل داده می‌شود تا بتوانیم با استفاده از هم افزایی مشکلات را برطرف کنیم زیرا نمایندگان مجلس نمایندگان کل ملت ایران هستند.

معاون عمرانی استانداری گیلان در پایان اظهار کرد: امیدوارم در سال‌های آتی زمانی که در این منطقه حضور پیدا می‌کنیم، مشاهده نماییم که مشکلات برطرف شده باشد تا شرمنده مردم نشویم.

به گزارش دیارمیرزا، جاده ابریشم پروژه‌ای است که از شهرهای لاهیجان، سیاهکل و بخش دیلمان عبور کرده و شرق گیلان را به صورت مستقیم به استان قزوین متصل می‌کند و نقش موثری در کوتاه شدن مسیر دارد.

Share