به مناسبت روز پرستار؛

همایش تجلیل از پرستاران و کادر درمان شهرستان رودسر

همایش تجلیل از پرستاران و کادر درمان شهرستان رودسر به مناسبت ولادت حضرت زینب( س ) و روز پرستار روز شنبه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، همایش تجلیل از پرستاران و کادر درمان شهرستان رودسر به همت ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، بهزیستی، میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی، فنی و حرفه ای ، ورزش و جوانان به مناسبت ولادت حضرت زینب( س ) و روز پرستار برگزار شد.

این مراسم که صبح امروز در سالن اجتماعات ارشاد رودسر برگزارشد، جمع کثیری از مسئولان بهداشتی و درمانی، فرماندار، امام جمعه، فرماندهان انتظامی و نظامی، و سایر مسئولان شهرستانی نیز حضور داشتند.

اجرای نیایش آیینی ازسوی گروه کاسپین، نمایش‌های هنری گروه سی گل کلاچای، دکلمه و شعر خوانی، شاهنامه خوانی توسط دوتن از نونهالان رودسری، اجرای آوای سنتی و پخت غذاهای محلی تحت عنوان سفره سلامت ازسوی هنرمندان صنایع دستی و آموزشگاه‌های فنی و حرفه ای از برنامه های عمده این همایش بود.

محمدمهدی مظفری فرماندار رودسر با تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) گفت: این روز که به عنوان روز پرستار نامگذاری شده ادای احترام به پرستارانی است که مهربانیشان مرهمی برای بیماران و تلاششان وسیله‌ای برای بازگشت مجدد نعمت بزرگ سلامتی به آنان است.

وی افزود: بی تردید هنر پر افتخار پرستاری نه یک تخصص و نه یک شغل بلکه موهبتی ارزشمند از سوی پروردگار متعال می باشد که در روح مردان و زنانی شایسته به ودیعه گذاشته شده است.

Share