عضو شورای شهر رودسر مطرح کرد؛

اجرای طرح آرام راه میدان تا میدان در رودسر | پیگیری اتصال ساحل شهدا به گسکرمحله

طرح ساماندهی میدان امام خمینی (ره) تا میدان طالقانی رودسر با عنوان (آرام راه میدان تا میدان) در حال اجرا است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اسماعیل صفری نایب رییس شورای شهر رودسر با همراهی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی از پروژه بازآفرینی شهری و طرح ساماندهی میدان امام خمینی (ره) تا میدان طالقانی رودسر با عنوان (آرام راه میدان تا میدان) بازدید کردند.

صفری با بیان اینکه طرح آرام راه میدان تا میدان پس از مطالعه و بررسی به جهت حفظ آثار و میراث تاریخی شهر رودسر با اعتبار مبلغ ۶میلیارد تومان در حال اجرا است، نقطه عطف و تحول در تاریخ رودسر ایجاد خواهد کرد، افزود: ساماندهی و اصلاح هندسی میادین، ّبازسازی نمای ساختمانها و کف خیابانهای اصلی و فرعی، تقویت روشنایی و نورپردازی، نصب و تعبیه میز و صندلی درحاشیه خیابان اهداف طرح است.

وی با تاکید بر لزوم شادابی و نشاط اجتماعی، گفت: ایجاد جاذبه گردشگری، رونق اقتصادی و تجاری، فعال بودن مشاغل، مبادلات دادوستد، امنیت در رفت و آمد و روان بودن ترافیک از مزایای این طرح است.

نائب رییس شورای شهر رودسر افزود: بیش از۴۰هزار مترمربع آسفالت کوچه‌ها و خیابانها با مبلغ ۳،۵میلیاردتومان توسط شهرداری صورت گرفته است.

صفری با اشاره به تجهیز و تکمیل کارخانه کمپوست با مبلغ ۸ میلیارد تومان اظهار کرد: ساماندهی ساحل، پیگیری احداث پل سردهنه رودخانه کیارود و شیرارود جهت اتصال ساحل شهدا به گسکرمحله، تجهیز و  ساماندهی تفرجگاه‌ها و پارکها سال جاری در دستور کار قرار دارد.

Share