معاون آبفای گیلان خبر داد:

نصب پمپ ۱۰ اینچ فاضلابی در تصفیه خانه فاضلاب شماره یک رشت

علیرضا غیاثی، معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفای گیلان از نصب و راه اندازی یک دستگاه پمپ ۱۰ اینچ فاضلابی به قدرت ۲۲ کیلووات در محل حوضچه اولیه تصفیه خانه فاضلاب شماره یک رشت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، معاون بهره برداری و توسعه فاضلاب شرکت آبفای گیلان از نصب و راه اندازی یک دستگاه پمپ ۱۰ اینچ فاضلابی به قدرت ۲۲ کیلووات در محل حوضچه اولیه تصفیه خانه فاضلاب شماره یک رشت خبر داد.

علیرضا غیاثی با اشاره به افزایش دبی ورودی در شهر رشت و انتقال بخش زیادی از خروجی فاضلاب‌های سنتی به تصفیه خانه فاضلاب شماره یک رشت در فخب گفت: با نصب یک دستگاه پمپ ۱۰ اینچ فاضلابی، ظرفیت انتقال فاضلاب در ورودی‌های تصفیه خانه شماره یک افزایش یافت.

وی تصریح کرد: این پمپ با ظرفیت انتقال به میزان بیش از ۶۰۰ لیتر در دقیقه، قابلیت مدیریت ورودی خارج از ظرفیت در روزهای بارانی را به تصفیه خانه می‌دهد.

غیاثی، با اشاره به تلاش مستمر شرکت آب و فاضلاب گیلان به منظور بهره وری حداکثری از تصفیه خانه فاضلاب شماره یک رشت گفت: همزمان با نصب این پمپ، به روز نگهداری ۴ دستگاه اسکروپمپ در تلمبه خانه‌های اولیه و میانی، تعویض لوله‌های سند سیلو، پل سیستم دانه گیری، اصلاح سیستم هوادهی و اصلاح سیستم آشغالگیر مکانیکی نیز انجام شد.

Share