محمد صفری ملک میان، نماینده مردم رودسر و املش خبر داد:

سفر قریب‌الوقوع کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی به گیلان

محمد صفری ملک میان امروز از سفر قریب‌الوقوع اعضای کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی به گیلان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به وجود مشکلات عدیده در شهرستان‌های استان گیلان، اعضای کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس، چهارشنبه هفته جاری به گیلان سفر می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد صفری ملک میان امروز از سفر قریب‌الوقوع اعضای کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی به گیلان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به وجود مشکلات عدیده در شهرستان‌های استان گیلان، اعضای کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس، چهارشنبه هفته جاری به گیلان سفر می‌کنند.

وی با اشاره به گروه‌های سفر کننده در معیت کمیسیون امور داخلی به گیلان، افزود: علاوه بر اعضای کمیسیون، کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس و احتمالاً جمالی نژاد، معاون عمرانی وزیر کشور نیز از افراد بازدیدکننده خواهند بود.

نائب رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهم دستور و محورهای اعضای این کمیسیون در سفر به گیلان، گفت: در این سفر پیرامون برخی از مشکلات شهرداری‌ها و شوراها، بحران‌های رخداده در استان و مشکلات شهرستان‌ها در بخش تقنینی و اجرایی بررسی و مشکلات و چالش‌های آن‌ها احصا و جهت رفع آن‌ها تصمیماتی اتخاذ می‌شود.

نماینده مردم رودسر و املش در خانه ملت ابراز امیدواری کرد تا به دنبال سفر کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس به گیلان و بررسی چالش‌ها و ظرفیت‌ها، منابع مالی مکفی جذب و در حل مشکلات استان اقدام شود.

Share