نماینده مردم رودسر و املش خبر داد:

دیدار مجامع نمایندگان سه استان شمالی با رئیس‌جمهور درباره معضلات و مشکلات

محمد صفری ملک میان از دیدار مجامع سه استان شمالی با رئیس‌جمهور خبر داد و گفت: در این نشست چالش‌ها و مشکلات استان‌ها احصا شده و جهت حل آن‌ها از رئیس‌جمهور کمک خواسته می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد صفری ملک میان در گفتگو با تیتر گیلان از برگزاری نشستی با حضور رئیس‌جمهوری خبر داد و اظهار کرد: پنجشنبه هفته جاری مجامع نمایندگان سه استان گیلان، مازندران و گلستان با رئیس‌جمهوری در دفتر آیت‌الله رئیسی، نشستی را برگزار خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه مشکلات استان گیلان برای طرح و پیگیری احصا شده، افزود: در این نشست در خصوص مشکلات و معضلات احصا شده سه استان شمال کشور بحث و تبادل‌نظر خواهد شد.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه مجموع چالش‌ها و راهکارهای برون‌رفت استان از معضلات و چالش‌ها تهیه و تدوین‌شده، گفت: این مجموعه آماده‌شده تقدیم رئیس‌جمهور می‌شود تا برای حل این مشکلات دستوراتی ارائه شود.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه بسیاری از مشکلات استان‌های شمالی تنها با مساعدت و نگاه مثبت شخص رئیس‌جمهور رفع خواهند شد، تصریح کرد: امیدواریم هم در حوزه تأمین منابع مالی و هم در دیگر حوزه‌ها از ظرفیت کلان رئیس‌جمهور در رفع چالش‌ها و مشکلات استان‌های شمالی ازجمله گیلان استفاده شود.

Share