فرمانده انتظامی آستارا خبر داد؛

دستگیری ۳ نفر از عاملان درگیری بیمارستان آستارا | اقدامات لازم برای بازداشت ۲ نفر دیگر ادامه دارد

سرهنگ محمد نمازی، فرمانده انتظامی آستارا ضمن تاکید بر قاطعیت پلیس در برخورد با اراذل و اوباش از دستگیری ۳ نفر از متهمان درگیری بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی آستارا ضمن تاکید بر قاطعیت پلیس در برخورد با اراذل و اوباش از دستگیری ۳ نفر از متهمان درگیری بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد نمازی مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی را از اولویت‌های پلیس عنوان کرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

وی در ادامه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری و ایجاد رعب و وحشت در بیمارستان شهید بهشتی آستارا توسط ۵ نفر از اراذل و اوباش، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا با بیان اینکه با پیگیری‌های به عمل آمده، متهمان شناسایی شدند افزود: ۳ نفر از متهمان بلافاصله پس از هماهنگی قضایی دستگیر و اقدامات لازم برای بازداشت ۲ نفر دیگر ادامه دارد.

این مقام انتظامی انگیزه عوامل این نزاع و درگیری را اختلافات مالی اعلام کرد و بیان داشت: نزاع متهمان این پرونده ابتدا در شهر لوندویل رخ داد که با ضربات چاقو همدیگر را زخمی و برای مداوا به بیمارستان مراجعه و مجددا در آنجا با هم درگیر شدند.

سرهنگ نمازی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

وی در پایان به مخلان نظم و امنیت عمومی هشدار و اذعان داشت: پلیس با قاطعیت و جدیت به پشتوانه همکاری آگاهانه مردم و حمایت دستگاه قضایی با اراذل و اوباش و هنجارشکنان برخورد می‌کند.

Share