فرمانده انتظامی رودبار خبر داد:

توقیف خودرو حامل لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در رودبار

سرهنگ عیسی روشن قلب، فرمانده انتظامی رودبار از کشف ۴۷۱ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی فاقد مجوز و قاچاق از یک دستگاه خودرو پراید در ایست و بازرسی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی رودبار از کشف ۴۷۱ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی فاقد مجوز و قاچاق از یک دستگاه خودرو پراید در ایست و بازرسی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عیسی روشن قلب با بیان اینکه به منظور جلوگیری از قاچاق کالا و ارز و برخورد با مفسدان اقتصادی، طرح تشدید و مبارزه با قاچاق به عنوان یکی از مهمترین اولویت ماموریتی فرماندهی انتظامی رودبار در دستور کار قرار دارد اظهار داشت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برخورد با جرایم اقتصادی، گامی موثر در حمایت از تولید داخلی و سرمایه گذاران است.

وی افزود: ماموران انتظامی ایست و بازرسی حین کنترل خودروهای عبوری در مدخل ورودی استان به یک دستگاه خودرو پراید که از مسیر جنوب به شمال در حرکت بود، مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از کشف ۴۷۱ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی فاقدمجوز و قاچاق در بازرسی از این خودرو خبر داد و اذعان داشت: در این رابطه پرونده قضائی تشکیل و متهم ۵۴ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

این مقام انتظامی با اعلام اینکه محموله قاچاق به اداره تعزیرات حکومتی تحویل داده شد اضافه کرد: کارشناسان ارزش این محموله را ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

سرهنگ روشن قلب در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی است و پلیس با جدیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد می‌کند.

Share