همزمان با روز پرستار؛

تجلیل و قدردانی استاندار گیلان از پرستاران با حضور در بیمارستان شهید حسین پور

استاندار گیلان در جریان سفر به لنگرود، با حضور در بیمارستان شهید حسین پور این شهرستان، به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب (س) از پرستاران تجلیل و همچنین از بیماران بستری در این مرکز درمانی، عیادت و برای آنان آرزوی شفای عاجل کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اسدالله عباسی امروز (جمعه) همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، با حضور در بیمارستان شهید حسین‌پور لنگرود، از تلاش‌های صادقانه پرستاران که با شکیبایی و صبوری به بیماران خدمت می‌کنند، صمیمانه قدردانی کرد.

عباسی، حضرت زینب (س) را اسوه صبر و بردباری عنوان و نامگذاری روز پرستار به مناسبت سالروز ولادت این بانوی گرامی را به همین دلیل بیان کرد.

وی تلاش‌های کادر درمان و نیز پرستاران در دوران شیوع کرونا و مقابله با بیماری را حقیقتا ستودنی خواند و گفت: ایثار پرستاران در نجات جان انسان ها، بالاترین فداکاری است و قدرشناسی از زحمات آن‌ها، یک وظیفه است.

وی وضعیت مدیریت کرونا، تزریق واکسن در استان و رنگ‌بندی کرونایی شهرستان‌های مختلف را در زمان کنونی مناسب دانست و اضافه کرد: البته این موارد نباید موجب کم رنگ شدن رعایت توصیه‌های بهداشتی و الزامات مرتبط با آن شود.

استاندار گیلان امروز در جریان سفر به لنگرود از روند تکمیل برخی پروژه‌های درمانی، کشاورزی و بندری لنگرود بازدید و همچنین در جلسه بررسی مشکلات شهرستان شرکت کرد.
دیدار با یک خانواده شهید در روستای پاپکیاده و حضور در نماز عبادی سیاسی جمعه لنگرود از دیگر برنامه‌های استاندار در سفر به این شهرستان بود.

Share