جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در اقشار و متخصصین:

تبلیغات مسموم رسانه های معاند، “سپاه” را عزیزتر کرده | نیروهای مسلح حافظ صلح و امنیت هستند

سرهنگ پاسدار حسن حبیبی با بیان اینکه سپاه‌پاسداران همواره یکی از ارگان‌های مهم و تاثیر گذار در جمهوری اسلامی بوده است، اظهار کرد: سپاه پاسداران چه در دوران دفاع مقدس و چه پس از آن و در دوران سازندگی و تحریم نقش مهم و تاثیرگذار در استقلال و استحکام نظام مقدس اسلامی داشته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ پاسدار حسن حبیبی با بیان اینکه سپاه‌پاسداران همواره یکی از ارگان‌های مهم و تاثیر گذار در جمهوری اسلامی بوده است، اظهار کرد: سپاه پاسداران چه در دوران دفاع مقدس و چه پس از آن و در دوران سازندگی و تحریم نقش مهم و تاثیرگذار در استقلال و استحکام نظام مقدس اسلامی داشته است.

وی با اشاره به دلایل توطئه و تخریب سپاه‌پاسداران توسط رسانه‌های معاند، افزود: اگر امروز رسانه‌های معاند دست به تخریب سپاه و فرماندهان آن می‌زنند تنها به‌خاطر آن است که این نهاد در کنار سایر نیروهای نظامی و انتظامی کشور نقش موثری در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن در همه عرصه‌ها داشته و به خاطر خون شهدای والامقام در این نهاد، امروز دست دشمن از اجرای برنامه‌های خبیثانه و تقرقه انگیزانه از مرزهای کشور دور مانده است.

نیروهای مسلح حافظ صلح و امنیت کشور هستند

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در بسیج اقشار و متخصصین با اشاره به اینکه استکبار بعداز انتخاب ریاست جمهوری خرداد امسال و تشکیل یک دولت انقلابی، به هر طریقی در تلاش برای تضعیف ارکان مقدس نظام مقدس جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: نیروهای مسلح حافظ صلح و امنیت کشور هستند لذا به این دلیل دشمنان به دنبال آن هستند در هر فرصتی مولفه‌های اقتدار کشور از جمله رهبری، ولایت فقیه، مردم و افکار عمومی جامعه، نیروهای مسلح مقتدر و زیرساخت‌های دفاعی، فرهنگی و اقتصادی کشور را مورد هدف قرار داده و تضعیف نمایند.
حبیبی، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یک انسان در تراز انقلاب اسلامی و اسلام ناب محمدی (ص) معرفی کرد و یادآور شد: دشمن در صددد نابودی تحکیم پایه‌های انقلاب و اسلام ناب محمدی (ص) بوده و در همین راستا سردار سلیمانی که یک انسان تراز انقلاب و نمونه یک شخصیت اسلامی و انقلابی بوده را مورد هدف عملیات تروریستی قرار داد.
وی با تاکید بر همسویی برخی از رسانه‌های معاند با برنامه‌های استکبار بیان کرد: در جنگ رسانه‌ای امروز برخی از افراد و کانال‌های معاند، هم راستا با استکبار نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را اجرا می‌کنند و در همراهی با افراد مغرض و ضدانقلاب، شرایط را برای اجرای نیات شوم دشمنان فراهم می‌سازند.

ایجاد شکاف بین مردم و انقلاب هدف مهم استکبار

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان دراقشار و متخصصین یکی از اهداف استکبار را ایجاد شکاف بین مردم و انقلاب اسلامی از طریق وضعیت اقتصادی و مشکلات معیشتی مردم دانست و گفت: یکی از راهبردهای وحدت‌شکن و تفرقه افکنانه در طول سال‌های اخیر توسط ایادی داخلی و خارجی نظام استکباری هدایت و رهبری شدهف مرتبط دانستن مشکلات معیشتی و اقتصادی با اصل نظام‌جمهوری اسلامی است.
حبیبی با تاکید بر لزوم حفظ وحدت میان آحاد مختلف مردم و مسئولان در این برهه حساس از تاریخ انقلاب اسلامی تصریح کرد: در این شرایط باید بیش از پیش باحفظ وحدت، انسجام و هوشیاری خود را حفظ و با توکل به خدا در برابر دشمنان ایستادگی کرد تا از این طریق با نقشه‌های شوم دشمن در ایجاد التهاب در جامعه همراه نشویم.
وی با بیان اینکه هدف از تکرارشبهات، ایجاد یأس و ناامیدی در بین آحاد مردم است، اضافه کرد: متأسفانه بعضی‌ها نادانسته با راهبرد دشمن همراهی می‌کنند.

امروز مردم منتظر حاج قاسم سلیمانی‌های جدیدی هستند

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان دراقشار و متخصصین با تصریح بر اینکه امروز مردم منتظر حاج قاسم سلیمانی‌های جدیدی هستند، گفت: می‌توان با پایبندی به وعده‌های الهی و مرعوب نشدن درمقابل دشمنان و با تکیه بر ظرفیتهای داخلی و جوانان انقلابی در عرصه مدیریتی، اجرایی واقتصادی، موانع را از سر راه برداشت و بن بست‌شکنی کرد.
وی با قدردانی از زحمات قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در حوزه‌های عمرانی و سازندگی کشور بویژه دراستان گیلان افزود: درهمه دولت‌ها، بخش مهمی از موفقیت‌ها در زمینه توسعه زیرساخت‌های اقتصادی و عمرانی کشور مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) سپاه است.

سپاه و بسیج خود را مخاطب حوادث در کشور می داند

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان دراقشار و متخصصین با بیان اینکه همیشه سپاه و بسیج خود را مخاطب حوادث در کشورمی داند، گفت: آحاد مردم از نقش بی‌بدیل و موثر سپاه و بسیج در بحران‌ها و حوادث‌طبیعی به‌خصوص درطی قریب ۲۲ماه شیوع بیماری کرونا و اجرای طرح غربالگری شهیدحاج قاسم سلیمانی و کنترل بیماری کووید۱۹، اجرای موفق طرح واکسیناسیون عمومی، کمک‌های مومنانه و محرومیت‌زدایی و اوج عزت کشور آگاه هستند.
حبیبی با بیان اینکه تخریب رسانه‌های معاند، «سپاه» را عزیزتر می‌کند به یاوه گویی‌های این رسانه‌ها علیه سپاه و بسیج اشاره کرد و افزود: قطعا مردم فهیم جامعه باوجدان‌های آگاه قضاوت خواهند کرد و این یاوه گویی ها، ذره‌ای از اعتماد ملت ایران به سپاه کم نمی‌کند.

Share