معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری لنگرود مطرح کرد:

در عزل و نصب مدیران طبق قانون و عقلانی رفتار خواهد شد | افراطی‌گری و رادیکالیسم، جایگاهی ندارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری لنگرود با بیان اینکه امروز افراطی‌گری و رادیکالیسم، جایگاهی نداشته و ندارد و باید در حوزه‌های اجرایی براساس واقعیت‌ها و عقلانیت تصمیم گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علی امیدوار اشکلک، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری لنگرود نسبت به موضوع تغییر و تحول روسات دستگاه‌های اجرایی گفت: در بحث تغییرات، مسلما نماینده عالی دولت یعنی فرماندار محترم طبق بررسی‌های به عمل آمده و در چارچوب قانون اساسی نسبت به عزل یا نصب اقدام خواهند کرد.

وی با اشاره به نقل قول‌های صورت گرفته توسط برخی افراد در زمینه تغییرات مدیران افزود: افرادی نقل و قول‌هایی از طرف نماینده منتخب و یا نمایندگان عالی دولت که در عزل و نصب‌ها تصمیم‌گیر هستند می‌کنند که دور از مناسبات قانونی و اداری است.

امیدوار با بیان اینکه قانون اساسی براساس اصل تفکیک قوا بنا شده است، افزود: وظایف هر یک از حوزه‌ها، چه اجرایی، پارلمانی و قضایی مشخص است.

معاون فرماندار لنگرود با اشاره به اینکه متاسفانه در محافل می‌شنویم بعضی از افراد لیستی در دست داشته و به دنبال جابجایی روسای ادارات و بخشداران هستند، تصریح کرد: از همین تریبون اعلام می‌کنم نباید هیچ‌موردی از زبان مسولان اجرایی نقل و قول شود.

وی همچنین ادامه داد: مسلما اگر رییس دستگاه اجرایی در کار و کارنامه کاری خود منافع مردم را در نظر نداشته و کارآمدی لازم را نداشته باشد طبق روال قانونی اقدام خواهد شد.

امیدوار افزود: از زاویه دیگر هم اجازه نخواهیم داد یکسری از افراد فضای شهرستان را به حاشیه ببرند و باعث یاس و ناامیدی مردم نسبت به مسولان شوند و فضای روانی شهرستان را به سمتی ببرند که دشمنان انقلاب و نظام به دنبال آن هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری لنگرود با بیان اینکه امروز افراطی‌گری و رادیکالیسم، جایگاهی نداشته و ندارد و باید در حوزه‌های اجرایی براساس واقعیت‌ها و عقلانیت تصمیم گرفت.

وی با بیان اینکه امروز فضای کشور باید به سمت همدلی و هم‌افزایی بیشتر باشد، اظهار داشت: همه ما باید فضای آرامش سیاسی و اجتماعی را به جامعه تزریق کنیم و از کشمکش‌های سیاسی پرهیز نماییم.

امیدوار ضمن ارائه گزارشی از خدمات دولت در بخش درمان و بیماری کرونا متذکر شد که مقام معظم رهبری هم در بیانات خودشان از دولت تقدیر کردند که نشان دهنده رضایت‌مندی ایشان از دولت بوده است.

معاون فرماندار لنگرود در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات لاهوتی نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس، برای وی آرزوی سلامتی کرده و برای محمدنژاد منتخب مردم شهرستان در مجلس نیز آرزوی موفقیت در مسولیت جدید کرد.

Share