چشم های درشت با رینگ لایت عکاسی کروماکی لند

برای خرید انواع رینگ لایت مبتدی تا رینگ لایت حرفه ای، کروماکی لند فروشگاه آنلاین متنوعی است. انواع برند های معتبر رینگ لایت را می توانید در برند ثبت شده کروماکی لند بیابید.

رینگ لایت عکاسی یا فیلمبرداری، یکی از تجهیزات نورپردازی به صرفه است که نور تجهیزات گران قیمت نورپردازی در استودیو های حرفه ای را تداعی می کند. شما می توانید از رینگ لایت در استودیو کروماکی خود نیز استفاده کنید.
یکی از موضوعاتی که هنگام تولید محتوا با پرده سبز مطرح می شود، روشنایی پرده سبز است. نورپردازی در تکنیک کروماکی از موضوعاتی است که باید به آن توجه شود. در صورت نبود نور کافی پرده سبز شما از سوژه قابل تفکیک نیست.
رینگ لایت عکاسی حرفه ای می تواند بهترین نور را برای سوژه شما به همراه داشته باشد. رینگ لایت حرفه ای با داشتن نور بسیار نرم و یکنواخت سایه ها را از بین برده و آن ها را محو می کند.

رینگ لایت در عکاسی پرتره

رینگ لایت در عکس برداری پرتره بسیار پرکاربرد است. عکس هایی که با دوربین دیجیتال یا با دوربین موبایل گرفته می شوند نیاز به نورپردازی خوبی دارند.

نور نرم

نور نرم در نقطه مقابل نور سخت قرار دارد. نور نرم بر روی جسم، یک گرادیانت در مکان سایه ایجاد می کند. کند؛ به طوری که نمی توان حد و مرزی بین سایه و نور ایجاد کرد.

رینگ لایت در سالن های زیبایی استفاده های زیادی دارد

رفع مشکلات پوستی با نور نرم

نور نرم یکی از بهترین گزینه ها برای عکاسی پرتره است؛ زیرا باعث دیده شدن زیبایی های سوژه می شود. نور نرم چروک های پوست و مشکلات پوستی را نشان نمی دهد؛ به این دلیل که آن ها را با به طور یکنواخت با نور پر می کند.

عدم نیاز به ویرایش عکس

عکس هایی که با نور نرم گرفته می شوند نیازی به ویرایش زیاد ندارند. زمان ویرایش عکس هایی که با نور نرم گرفته می شوند بسیار کم تر خواهد بود. با خرید رینگ لایت می توانید در زمانی که صرف ویرایش عکس ها می کنید صرفه جویی کنید.
سایه های تیزی که زیر چشم و زیر چانه و بینی به وجود می آیند را می توان از طریق رینگ لایت محو کرد. هرچه نور یکنواخت تر و نرم تر باشد عکس پرتره با کیفیت تر و زیباتر می شود. نور نرم به نوری گفته می شود که در آن سایه ها محدوده ندارند و نمی توان برای آن ها حد و مرز تعیین کرد.

سایه های بی مرز با رینگ لایت عکاسی

سایه ها در نور نرم گسترده هستند. نمونه ای از سایه سخت، سایه ای است که به وسیله آفتاب ایجاد می شود. اگر در ساعتی به غیر از ساعت طلایی مقابل نور خورشید قرار بگیرید، سایه شما دارای حد و مرز مشخصی است.
با استفاده از انواع نور مانند نور سخت و نور نرم می توان ظاهر عکس و سوژه را تغییر داد. حال و هوای هر عکس و پیامی که می خواهیم با آن منتقل شود از طریق نورپردازی حرفه ای به دست می آید.
ابزارهای نورپردازی مانند رینگ لایت، می توانند با ایجاد نور یکنواخت و نرم تصویری زیبا، روشن و شادی بخش ایجاد کنند. همه نورها در تصویری که با رینگ لایت عکاسی ایجاد می شوند، نرم و لطیف هستند.

رینگ لایت ها با رنگ های گوناگون و ریموت کنترل مناسب برای عکاسی پرتره

رینگ لایت عکاسی پرتره

رینگ لایت حرفه ای یکی از بهترین ابزار ها برای ایجاد هاله ای زیبا بر روی مردمک چشم است. با استفاده از رینگ لایت حرفه ای، می توانید پوست را شفاف تر جلوه داده و چشمان خود را برجسته کنید.
با روشنایی رینگ لایت می توان بدون استفاده از لنز و ویرایش های فوتوشاپ، حلقه روشنایی بی نظیری را در چشمان سوژه ایجاد کرد. زیبایی چشم ها یکی از مسائلی است که افراد بسیاری در اینستاگرام که سلفی می میگیرند اهمیت ویژه ای به آن می دهند.
رینگ لایت عکاسی، زیبایی بسیار مناسبی برای عکاسی پرتره و سلفی، فراهم می کند. بلاگر ها و کسانی که زیاد عکس سلفی می گیرند، علاقه زیادی به استفاده از رینگ لایت دارند.

نورپردازی به فون کروماکی با رینگ لایت عکاسی

رینگ لایت تنها برای نورپردازی به سوژه ای مانند صورت، به کار نمی رود؛ بلکه می توان از آن برای نورپردازی به فون عکاسی و فون کروماکی نیز استفاده کرد.
اگر در استودیو خود از تکنیک کروماکی استفاده می کنید یا در خانه از طریق پرده سبز تولید محتوا انجام می دهید، با رینگ لایت عکاسی می توانید نورپردازی بسیار مناسبی به پرده سبز یا فون عکاسی خود داشته باشید.
رینگ لایت به دلیل شکل منحنی خود می تواند یکی از بهترین ابزار ها برای نورپردازی یکنواخت به پرده سبز یا فون عکاسی شما باشد.

کاربرد رینگ لایت پایه بلند و رینگ لایت رومیزی

رینگ لایت پایه دار می تواند به خوبی نور را تا ارتفاع مناسبی به پرده سبز شما بتاباند. رینگ لایت پایه بلند برای نورپردازی به فون کروماکی یا فون عکاسی انتخاب مناسب تری است.

رینگ لایت رومیزی

اگر بلاگر هستید یا هنگام ضبط ویدئو پشت میز می نشینید می توانید از رینگ لایت رومیزی استفاده کنید. رینگ لایت رومیزی دارای پایه ای کم ارتفاع است که بر روی میز قرار می گیرد.

با تغییر سه پایه رینگ لایت می توان زاویه دوربین را تعیین کرد

زاویه مناسب قرارگیری دوربین عکاسی

رینگ لایت ها در وسط حلقه خود دارای یک هولدر برای گوشی موبایل هستند. همچنین می توان دوربین عکاسی را از بین رینگ لایت رد کرد. این ویژگی رینگ لایت، به راحتی بهترین مکان قرارگیری دوربین عکاسی را مشخص می کند.

رینگ لایت پرده سبز

اگر در خانه استودیو کروماکی خانگی برپا کرده اید، با نورپردازی با رینگ لایت می توانید حس تصاویر استودیو حرفه ای را به مخاطب منتقل کنید.
رینگ لایت برای عکاسی ماکرو نیز به کار می رود. می توانید از رینگ لایتی که به لنز دوربین وصل می شود برای عکاسی ماکرو استفاده کنید. اما این نوع از رینگ لایت روشنایی کم تری داشته و برای نورپردازی با فاصله زیاد مناسب نیست.

تجهیزات نورپردازی تکمیلی

عکاسی در شب، مشکلات خود را به همراه خواهد داشت و شما نیاز به نور بیشتری دارید. برای روشن تر شدن محیط، خرید سافت باکس می تواند در کنار رینگ لایت، روشنایی مناسبی را برای صحنه شما فراهم کند.
رینگ لایت نور یکنواخت را به صورت مستقیم به جلو می تاباند در حالی که سافت باکس نور را در محدوده گسترده تری پخش می کند.

کروماکی لند مرجع خرید رینگ لایت عکاسی

خرید رینگ لایت از کروماکی لند

برای خرید انواع رینگ لایت مبتدی تا رینگ لایت حرفه ای، کروماکی لند فروشگاه آنلاین متنوعی است. انواع برند های معتبر رینگ لایت را می توانید در برند ثبت شده کروماکی لند بیابید.
رینگ لایت یکی از ابزار های مناسب و به صرفه برای نورپردازی حرفه ای در زمینه تولید محتوا و عکاسی است. کروماکی لند در کنار رینگ لایت سایر تجهیزات تولید محتوا مانند فون عکاسی و فون کروماکی را نیز برای خرید تهیه کرده است.
فون کروماکی برند کروماکی لند، آرم و لوگوی کروماکی لند را بر روی خود دارد. شما می توانید با اسکن بارکد یکبار مصرف به اصل بودن فون کروماکی خود پی ببرید.
محصولات کروماکی لند در کمترین زمان، هرجای ایران که باشید به دست شما خواهد رسید. همین حالا می توانید به فروشگاه کروماکی لند وارد شده و به اقدام به خرید همه تجهیزات تولید محتوا مانند رینگ لایت کنید.

Share