از هفته اول لیگ دسته دوم کشور صورت گرفت؛

پیروزی خانگی سپیدرود در اولین بازی مقابل شهرداری ماهشهر

از هفته اول لیگ دسته دوم کشور، دو تیم سپیدرود رشت و شهرداری ماهشهر در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در پایان با نتیجه دو بر یک به سود ارتش سرخ گیلان به پایان رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، از هفته اول لیگ دسته دوم کشور، دو تیم سپیدرود رشت و شهرداری ماهشهر در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در پایان با نتیجه دو بر یک به سود ارتش سرخ گیلان به پایان رسید.

مصطفی زینعلی، میلاد نجفی، رضا فخری، معین تقوی، سید حسین حق‌شناس (علی بیجاری)، رضا عاشوری (سهیل ربیع زاده)، حسین آفرین‌زاد (آرین نصیری نژاد)، پویا عزیزپور، علیرضا ربیع‌زاد (امیرحسین صالحی)، امیر قلم آرا، آرمان مردانی برای سپیدرود در این بازی به میدان رفتند.

همچنین آرمین بهرامی، خیراله ویسی آرا، میثم پورفرضی، روح اله شعبانی، محمد باشی، رضا آتیک، احمد فدعمی (امین عسگری)، سجاد قنواتی (علی شریفی)، محمد بختیاری (حسین قره داغی)، رسول سعدیان (مرتضی عبدی)، سجاد ریحانی (مجتبی جادری) برای شهرداری ماهشهر بازی کردند.

گل‌های سپیدرود را آرمان مردانی در دقیقه ۱۰ و معین تقوی دقیقه ۹۰ به ثمر رساندند همچنین سجاد قنواتی در دقیقه ۵۵ برای شهرداری ماهشهر گلزنی کرد.

Share