معاون فرماندهی انتظامی گیلان خبر داد:

توقیف ۳۳۲ دستگاه خودرو هنجارشکن در رشت | متهمان به مقام قضایی معرفی شدند

سرهنگ حسین حسن‌پور، معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان گیلان از تشدید اجرای طرح برخورد پلیس با خودروهای هنجارشکن در شهر رشت خبر داد و گفت: در این طرح، ۳۳۲ خودرو متخلف توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان گیلان از تشدید اجرای طرح برخورد پلیس با خودروهای هنجارشکن در شهر رشت خبر داد و گفت: در این طرح، ۳۳۲ خودرو متخلف توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

سرهنگ حسین حسن‌پور با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی نارضایتی مردم مبنی بر برهم زدن نظم و امنیت توسط عده‌ای جوان که با حرکاتی نمایشی و مخاطره‌آمیز با خودرو نسبت به برهم زدن نظم عمومی اقدام می‌کردند، طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه انجام حرکات نمایشی، تردد مکرر و ایجاد صداهای ناهنجار، از مصادیق تضییع حقوق شهروندی است افزود: در این طرح که از اول مهرماه تا ۲۴ آذرماه سال جاری اجرا شد، پلیس ۳۳۲ دستگاه خودرو متخلف، هنجارشکن و مخل آرامش و آسایش مردم را در استان توقیف و روانه پارکینگ کرد.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی گیلان، برقراری امنیت و آرامش مردم را از اولویت‌های پلیس اعلام کرد و بیان داشت: نیروی انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هنجارشکنان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد می‌کند.

سرهنگ حسن‌پور همچنین به اعمال قانون ۲۶ هزار و ۳۱۶ دستگاه خودرو متخلف در این طرح اشاره کرد و افزود: طرح برخورد با تخلفات حادثه‌ساز و مخاطره‌آمیز خودروهای هنجارشکن به صورت مستمر در دستور کار پلیس استان قرار دارد.

به گفته وی متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

Share