جانشین فرمانده انتظامی گیلان خبر داد:

دستگیری عامل شرارت و درگیری میدان فرهنگ رشت

سرهنگ حسین حسن‌پور، جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری عامل شرارت و درگیری با کسبه میدان فرهنگ شهرستان «رشت» خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان از دستگیری عامل شرارت و درگیری با کسبه میدان فرهنگ شهرستان «رشت» خبر داد.

سرهنگ حسین حسن‌پور ایجاد اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز پلیس و دستگاه قضایی اعلام کرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء افراد شرور و مخلان نظم و امنیت برخورد خواهد کرد و اجازه عرض اندام را به آن‌ها نخواهد داد.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی استان در پی شکایت شخصی در خصوص درگیری و اخلال در نظم عمومی توام با قمه‌کشی توسط یک نفر در میدان فرهنگ شهر رشت، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: پس از تحقیقات صورت گرفته و با اشرافیت اطلاعاتی، متهم این پرونده شناسایی و پس از هماهنگی قضایی با تلاش همه جانبه این اراذل و اوباش دستگیر شد.

این مقام انتظامی علت درگیری را اختلافات شخصی و کاری اعلام کرد اذعان داشت: متهم ۲۱ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

سرهنگ حسن‌پور در پایان با بیان اینکه اینگونه افراد که باعث تشویش اذهان عمومی و القاء حس ناامنی برای مردم شوند، تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند از مردم خواست در صورت مشاهده مزاحمت و شرارت توسط اراذل و اوباش، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

Share