مادر شهید تازه شناسایی شده در رودسر:

هر روز و هر هفته در انتظار بازگشت پسرم بودم | همواره از ما می خواست برای شهادتش گریه نکنیم

مادر شهید تازه شناسایی شده در رودسر گفت: زمانی که پسرم به جبهه رفت هر روز و هر هفته و هر ماه در انتظار بازگشت او بودم، اما هرگز ناامید نشدم می دانستم روزی بر می گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مادر شهید تازه شناسایی شده در رودسر گفت: زمانی که پسرم به جبهه رفت هر روز و هر هفته و هر ماه در انتظار بازگشت او بودم، اما هرگز ناامید نشدم می دانستم روزی بر می گردد.

خانواده شهید مهدی سلطانی قمبوانی که به تازگی و از طریق آزمایش DNA هویت او مشخص شده، میهمان شهرستان رودسر هستند.

هویت این شهید والامقام که در سال ۱۳۹۲ در پارک شهید انصاری چابکسر به خاک سپرده شده، به تازگی و از طریق آزمایش DNA شناسایی شده است.

گوهر حسینی، مادر شهید مهدی سلطانی، با اشاره به ۳۵ سال چشم انتظاری خود، اظهار کرد: زمانی که پسرم به جبهه رفت هر روز و هر هفته و هر ماه در انتظار بازگشت او بودم، اما هرگز ناامید نشدم می دانستم روزی بر می گردد.

وی با بیان اینکه فرزند شهیدم با خواست و به دلخواه خود به جبهه رفت، افزود: شهید عاشق امام حسین(ع) بود و خود را فدایی حضرت علی اکبر(ع) می دانست و سرانجام در عملیات کربلای ۴ به شهادت رسید.

مادر شهید سلطانی، دفاع از اسلام و انقلاب را هدف این شهید از رفتن به جبهه دانست و اضافه کرد: همواره از ما می خواست برای شهادتش گریه نکنیم، زیرا به راه خود ایمان داشت.

حسینی، با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب هرگز نمی توانند در مقابل خون پاک شهدا کاری از پیش ببرند، خاطرنشان کرد: تنها حاجتم بازگشت فرزندم بود و اکنون این چشم انتظاری پایان یافت.

وی با اشاره به عشق و ارادت خون نسبت به معصومین(ع)، یادآور شد: ما هم راه پسر شهیدم را ادامه خواهیم داد و فدای اسلام و قرآن هستیم و دوست دارم رهبر انقلاب را ملاقات کنم.

محترم مختاری، همسر شهید سلطانی نیز، با بیان اینکه شهید بزرگوار برای اسلام و قرآن رفت و عاشق کشورش بود، خاطرنشان کرد: شهید سلطانی همواره از اهمیت دفاع از انقلاب و جلوگیری از تسلط دشمن بر کشور حرف می زد.

وی از مسئولان خواست راه شهدا را ادامه دهند تا این کشور و نظام به دست صاحب اصلی خود برسد و گفت: ۳۵ سال انتظار خیلی سخت است و بالاخره شهید ما بازگشت.

شهید والامقام مهدی سلطانی قمبوانی متولد هفتم فروردین سال ۱۳۳۸ در شهرضای اصفهان، از رزمندگان تیپ ۴۴ قمربنی‌هاشم(ع) بود که پنجم دی سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۴ در منطقه ام الرصاص مفقود شد.

Share