رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر گیلان خبر داد:

لو رفتن جاساز بیش از ۱۲ کیلوگرم هروئین در پراید!

سرهنگ علی احمدپور، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان از دستگیری قاچاقچی موادمخدر و همدست وی و کشف ۱۲ کیلو و ۵۰۰ گرم موادمخدر از نوع هروئین در بازرسی از خودرو پراید آن‌ها خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان از دستگیری قاچاقچی موادمخدر و همدست وی و کشف ۱۲ کیلو و ۵۰۰ گرم موادمخدر از نوع هروئین در بازرسی از خودرو پراید آن‌ها خبر داد.

سرهنگ علی احمدپور با بیان اینکه سال‌ها است که موادمخدر به عنوان یک تهدید جدی جامعه بشری به ویژه نسل جوان را در معرض خطر قرار داده، موادمخدر و اعتیاد را ریشه بسیاری از جرایم، ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد و اظهار داشت: پیشرفت یک جامعه در تمام زمینه‌ها در گرو دو رکن اساسی امنیت و سلامت است.

وی ادامه داد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر در سطح استان گیلان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان افزود: پس از انجام تحقیقات نامحسوس، صحت موضوع برای پلیس محرز و خودرو پراید متهم حین تردد در سطح شهر رشت مورد شناسایی قرار گرفت و متوقف شد.

این مقام انتظامی به کشف ۱۲ کیلو و ۵۰۰ گرم موادمخدر از نوع هروئین در بازرسی از خودرو مورد نظر اشاره کرد و گفت: متهم ۳۵ساله به همراه همدست ۳۲ ساله‌اش دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ احمدپور به توجه ویژه نهادهای مربوطه در راستای برخورد با موامخدر تاکید کرد و اذعان داشت: مقابله با جذابیت‌های انحرافی مصرف موادمخدر که رسانه‌های معاند منتشر می‌کنند، نیازمند عزم مضاعف و مشارکت همه دستگاه‌ها است.

وی در پایان از خانواده‌ها خواست، برای ریشه‌کن کردن اعتیاد که موجب تباهی جوانان و نوجوانان می‌شود، هرگونه اطلاعات و اخبار در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

Share