نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس:

غرب و شرق کردن مازندران اختلاف افکنی است | موافق تقسیمات کشوری نیستم

نماینده مردم عباس آباد، تنکابن و رامسر در مجلس بابیان اینکه موافق تقسیمات کشوری نیستم، گفت: غرب وشرق کردن مازندران تجزیه طلبی و اختلاف افکنی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به نقل از مهر، سید شمس الدین حسینی عصر پنجشنبه در نشست هم‌اندیشی مدیران مسئول رسانه‌های غرب مازندران با تاکید بر هم افزایی و تعامل بین مدیران و صاحبان رسانه و قلم آن را یکی از مهمترین عوامل توسعه و پیشرفت منطقه برشمرد.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها باید در قالب تشکل‌های قوی و منسجم و با مجهز شدن به علم نوین ارتباطات در جامعه امروز فعالیت داشته باشند، اظهار داشت: ارتباط گرفتن و حفظ آن اصل مهم فعالیت رسانه‌ای در جامعه امروز است.

حسینی آگاهی‌بخشی و آموزش سواد رسانه‌ای و ارتقای فرهنگ را از مهمترین کارکردهای رسانه دانست و تصریح کرد: برای تشکیل فراکسیون اقتصاد و رسانه در مجلس، رایزنی می‌کنم.

نماینده مردم منطقه در خانه ملت در پاسخ به پرسش‌های مدیران مسئول رسانه‌ها و خبرنگاران گفت: برخی در مازندران در پی شرق و غرب کردن این استان و اختلاف افکنی هستند اما شخصاً به این مسئله اعتقاد ندارم و به هیچ عنوان موافق تقسیمات کشوری نیستم زیرا این مسئله تمامی ندارد.

وی با تاکید بر اینکه رسانه بایستی بازتاب منفی تفکر تجزیه‌طلبی و اختلاف مرزی را به جامعه اطلاع‌رسانی کند، افزود: استاندار مازندران و مدیران کل هم باید به طور مداوم در غرب مازندران حضور پیدا کنند تا مردم این خطه دسترسی بیشتری به مسئولان ارشد استان داشته باشند.

این مسئول ادامه داد: اگر برای مسئولان سخت است که در استان پهناوری مانند مازندران سمت داشته باشند می‌توانند این مسئولیت را نپذیرند.

وی بیان داشت: برخی مدیران کل حتی حوصله اینکه ماهی یک بار به غرب این استان سفر کنند را ندارند این مدیران باید در رفتار خود تجدیدنظر کنند تا تفکر جدایی طلبی در مردم غرب مازندران تقویت نشود.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خویش از رسانه‌ها خواست تا در ارتقا نهاد مجلس و تبیین وظایف آن در بین مردم فعالیت بیشتری داشته باشند و اضافه کرد: وقت نماینده مجلس نباید مصروف آسفالت فلان روستا یا فلان خیابان شود زیرا اگر نماینده در این زمینه وقت صرف کند پس چه وقت می‌تواند به طور مثال پروژه‌های ملی آزادراه چالوس به رامسر را پیگیری کند.

وی با بیان اینکه در طی یک سال و نیم حضور در مجلس سعی کردم عضویت در کمیسیون‌ها را بر اساس معیار و برنامه انتخاب کنم، تصریح کرد: در کمیسیون برنامه و بودجه سعی کردیم برخی از گره‌ها و بن بست‌هایی این کمیسیون را باز کنیم در کمیسیون جهش تولید هم تلاش ما در جهت بهبود کسب و کار است.

حسینی با بیان اینکه اعلام محور کردن مجوزهای کسب و کار از جمله مسائل مهمی بود که در مجلس به تصویب رسید، خاطرنشان کرد: این مصوبه در بهبود کسب و کار مؤثر خواهد بود زیرا مدل اخذ مجوز در این مصوبه تسهیل و تعویض شده است.

وی با اشاره به ضعف زیرساخت‌ها در بخش‌های مختلف راه، آب شرب، درمان و غیره در غرب مازندران اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده توانستیم موانع کنارگذر تنکابن را رفع کنیم اما در نشتارود و عباس آباد مشکلاتی وجود دارد که باید حل شود.

Share