با رای اعضای شورا؛

علیرضا تاج شهرستانی نماینده شورای شهر رشت در شورای شهرستان شد

رئیس شورای شهر رشت با اشاره به عضویت مجید عزیزی و سید امیر حسین علوی در شورای شهرستان رشت افزود: با توجه به عدم حضور علوی شورا، سید حسین رضویان و علیرضا تاج شهرستانی برای این جایگاه اعلام آمادگی کرده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس شورای شهر رشت با اشاره به عضویت مجید عزیزی و سید امیر حسین علوی در شورای شهرستان رشت افزود: با توجه به عدم حضور علوی شورا، سید حسین رضویان و علیرضا تاج شهرستانی برای این جایگاه اعلام آمادگی کرده اند.

در نهایت با رای اعضای شورای رشت، علیرضا تاج شهرستانی برای عضویت در شورای شهرستان رشت انتخاب شد.

همچنین در ادامه جلسه کارگرنیا با اشاره به اینکه با استعفای سید امیر حسین علوی به منظور فعالیت در جایگاه شهردار رشت، دو کمیسیون برنامه و بودجه و حقوقی و عمران شورای رشت یک عضو کم دارند، گفت: برای کمیسیون برنامه و بودجه شورای رشت به جای سید امیر حسین علوی، حسن کریمی کرنق را پیشنهاد می دهم و این مطلب را به رای می گذارم.

با یازده رای موافق توسط اعضای شورای رشت، حسن کریمی کرنق به عنوان عضو جدید کمیسیون برنامه و بودجه شورای رشت انتخاب شد.

در ادامه همچنین اعضای شورای رشت با اعلام آرای خود با استعفای سید حسین رضویان از نمایندگی شورا در سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رشت و عضویت وی در سازمان سرمایه گذاری شهرداری رشت موافقت کردند.

پس از اعلام انصراف سید حسین رضویان از نمایندگی در سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رشت، محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورا شهر رشت موضوع کاندیداتوری حسن کریمی کرنق را به عنوان نماینده شورا در این سازمان به رای گذاشت که مورد موافقت اعضای شورای رشت قرار گرفت.

Share