فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه خبر داد:

زمین‌گیری قاچاقچی موادمخدر در آستانه‌اشرفیه | کشف یک کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک

سرهنگ سید مهدی نجفی‌پور، فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه از شناسایی و دستگیری یک قاچاقچی سابقه‌دار و کشف یک کیلو و ۵۰۰ گرم موادمخدر از وی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه از شناسایی و دستگیری یک قاچاقچی سابقه‌دار و کشف یک کیلو و ۵۰۰ گرم موادمخدر از وی خبر داد.

سرهنگ سید مهدی نجفی‌پور اظهارداشت: موادمخدر علاوه بر تاثیری که بر افزایش میزان جرایم و در نتیجه کاهش امنیت و احساس آن دارد، باعث می‌شود همه‌ساله بخش قابل توجهی از منابع انسانی و اقتصادی جامعه به صورت مستقیم و غیر مستقیم به مقابله و درمان اعتیاد در جامعه اختصاص داده شود.

وی با بیان اینکه در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت قاچاقچی موادمخدر در یکی از روستاهای سطح حوزه استحفاظی، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت افزود: ماموران انتظامی پس از بررسی‌های نامحسوس و احراز صحت موضوع با هماهنگی قضائی به منزل متهم از اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آستانه‌‎اشرفیه از کشف یک کیلو و ۵۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک در بازرسی از منزل متهم خبر داد و تصریح کرد: متهم ۴۹ ساله سابقه‌دار دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان آموزش پیشگیری از اعتیاد را به عنوان مهمترین عامل مبارزه با این پدیده دانست و گفت: آموزش پیشگیری از اعتیاد باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

Share