فرمانده انتظامی بندرانزلی خبر داد:

دستگیری قاتل ۳۹ ساله در رشت پس از ۱۲ ساعت | قاتل ساکن اصفهان بود و قتل در انزلی رخ داد

سرهنگ سید جعفر جوانمردی، فرمانده انتظامی بندرانزلی از دستگیری قاتل ۳۹ ساله پس از گذشت ۱۲ساعت در شهر رشت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی بندرانزلی از دستگیری قاتل ۳۹ ساله پس از گذشت ۱۲ساعت در شهر رشت خبر داد.

سرهنگ سید جعفر جوانمردی با اعلام این خبر گفت: در پی کشف جسد در ساحل سفیدکنار این شهرستان، ماموران پلیس آگاهی جهت بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران با حضور در محل با جسد مردی که ضربات متعدد جسمی تیز بر روی بدن وی مشهود بود، مواجه شدند افزود: ماموران پلیس آگاهی با محرز شدن وقوع قتل، دستگیری قاتل یا قاتلان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی در کمتر از ۱۲ ساعت با بررسی آثار و علائم به جا مانده در صحنه قتل، متهم به قتل را شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در شهر رشت دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه متهم ۳۹ساله در بررسی فنی پلیس به قتل این مرد ۵۰ ساله با سلاح سرد اعتراف کرد، اظهار داشت: قاتل که اهل و ساکن اصفهان است پس از مصرف مشروبات الکلی و درگیری لفظی، مقتول را با ضربات متعدد تیغ موکت بر و شمشیر به قتل رسانده است.

سرهنگ جوانمردی با بیان اینکه قاتل و مقتول دارای نسبت خویشاوندی باهم هستند، گفت: آلات قتل در خودروی سمند قاتل کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی با بیان اینکه متهم با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

Share