مدیر مجتمع تولیدی چای نوبر در گفتگو با دیارمیرزا مطرح کرد:

خدا رو شکر می‌کنیم که مسوولان قضایی از چای ایرانی حمایت می‌کنند

رضاییان با بیان اینکه بحث ما صرفا چای نوبر نبوده بلکه در حمایت از چای ایرانی صحبت کرده‌ایم، یادآور شد: خدا رو شکر می‌کنیم که مسوولان این چنین از چای ایرانی حمایت می‌کنند و امیدواریم به پشتوانه آن‌ها بهترین چای در اختیار خانوارها قرار بگیرد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رییس کل دادگستری استان گیلان با همراهی معاون پیشگیری از وقوع جرم و همچنین دادستان مرکز استان گیلان و  دادستان املش در راستای رفع موانع تولید از کارخانه چای نوبر بازدید کرد.

قاسم رضاییان، مدیر مجتمع تولیدی چای نوبر با قدردانی از حضور رییس کل دادگستری گیلان و هیات همراه در این کارخانه به دیارمیرزا گفت: اطلاعات حجت الاسلام خلیلی نسبت به چای سنواتی و تسلط ایشان به موضوع ما را بسیار امیدوار کرد.

وی با بیان اینکه بحث ما صرفا چای نوبر نبوده بلکه در حمایت از چای ایرانی صحبت کرده‌ایم، یادآور شد: خدا رو شکر می‌کنیم که مسوولان این چنین از چای ایرانی حمایت می‌کنند و امیدواریم به پشتوانه آن‌ها بهترین چای در اختیار خانوارها قرار بگیرد.

رضاییان با اشاره به تولید انواع چای اعم از سیاه، سبز و سفید در این کارخانه اظهار کرد: چای سفید خاصیت ضدسرطانی داشته و مورد استفاده بیماران خاص قرار می‌گیرد و برای ایشان جالب بود که چای سفید در ایران تولید می‌شود.

وی در پایان گفت: امروز برای من به عنوان یک تولید کننده چای ایرانی روز بسیار خوبی بود و بسیار امیدوار شدم.

Share