توسط اعضای شورای شهر رشت و شهردار صورت گرفت:

تجلیل از خانواده راننده تاکسی فداکار توسط اعضای شورا و شهردار رشت

مسعود عباس نژاد و علیرضا تاج شهرستانی از اعضای شورا و سید امیر حسین علوی شهردار رشت به همراه محبتی رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت در منزل مرحوم هادی پیشوری، راننده تاکسی فداکار حضور یافته و از خانواده این راننده که جان خود را برای کمک به یک شهروند در یک صحنه تصادف از دست داد، تجلیل به عمل آوردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عصر روز گذشته سه‌شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ مسعود عباس نژاد و علیرضا تاج شهرستانی از اعضای شورا و سید امیر حسین علوی شهردار رشت به همراه محبتی رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت از خانواده راننده”هادی هادی پیشوری” فداکار ناوگان تاکسیرانی تجلیل کردند.

در این دیدارعلیرضا تاج شهرستانی، عضو شورای اسلامی شهر رشت اظهار کرد: فداکاری این راننده بقدری حائز اهمیت است که کمترین کار ممکن به جهت قدردانی از فداکاری ایشان نصب چند تخته بنر در سطح شهر می باشد.

شهردار رشت نیز با اشاره به اینکه عمل این راننده فداکار در کمک به یک شهروند بسیار شایسته و قابل تقدیر است، بیان داشت: رانندگان قشر زحمتکش جامعه هستند و همیشه در خطوط اول کمک و خدمت رسانی به شهروندان قرار دارند که ایثارگری مرحوم هادی پیشوری و فداکاری ایشان خود بیانگر روحیه والای این زحمت کشان می باشد.

شهردار رشت افزود: عمل خداپسندانه این راننده تاکسی همیشه در یاد و خاطره ها خواهد ماند و الگو و سرمشق ایثارگری خواهد شد.

در ادامه این دیدار با تقدیم هدیه ای از سوی رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی و شهردار رشت از خانواده این بزرگوار تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است چند روز پیش این راننده ایثارگر برای کمک به افراد حادثه‌ دیده در یک تصادف اقدام نموده بود که متاسفانه در این میان خود دچار سانحه تصادف شده و جان خود را از دست داد.

Share