سردار عبدالله پور در جمع خبرنگاران؛

بسیج کلید طلایی حل مشکلات است | چندین برابر ناجا در استان نیروی آموزش دیده داریم

عبدالله پور گفت: در حوزه امنیت چندین برابر ناجا در استان نیروی آموزش دیده داریم و اگر در ۱۰۰ نقطه استان مشکل پیش بیاید بسیج قابلیت این را دارد که این نقاط را آرام کنند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده سپاه قدس گیلان با گرامیداشت هفته بسیج در جمع اصحاب رسانه گفت: شعار امسال هفته بسیج این سخن مقام معظم رهبری است که می فرمایند “بسیج پاره تن انقلاب است”.

سردار محمد عبدالله پور با بیان این که در این هفته بالغ بر ۳ هزار برنامه در استان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: در هفته بسیج برنامه‌های مختلفی در عرصه محرومیت‌زدایی، ورزشی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصاد مقاومتی و امنیتی در سطح استان و پایگاه‌های گیلان برگزار می‌شود.

وی از افتتاح ۴۱ مسکن محرومین، پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و محرومیت‌زدایی در گیلان خبر داد و گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف سپاه رفع محرومیت‌زدایی در تمامی مناطق محروم کشور است لذا در هفته بسیج بیش از ۴۱ واحد مسکن محرومین توسط سپاه قدس گیلان به بهره‌برداری می‌رسد.

فرمانده سپاه قدس گیلان از برگزاری رزمایش اقتدار بسیحیان همزمان با سراسر کشور، یادواره شهدا، محرومیت زدایی در گروه های جهادی به ویژه پزشکی خبر داد و گفت: در حوزه ورزش نیز بیش از هزار مورد برنامه به مناسب این هفته در استان برگزار خواهد شد.

عبدالله پور با اشاره به این مطلب که برای شناخت بسیج باید تامل بیشتری کرد، افزود: بسیج به گفته حضرت امام (ره) مانند افسانه ای است که در کشور ما شکل گرفته است و بیشتر به معجزه شباهت دارد و بسیج در همه موارد می تواند حلال مشکلات باشند.

وی با اشاره به اقدامات خوبی که در حوزه واکسیناسیون استان انجام شده گفت: در حوزه واکسیناسیون بیش از یکماه است که گیلان در صدر کشور است و تا کنون ۹۱ درصد دوز اول تزریق شده است و این موفقیت را مدیون بسیج هستیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان اظهار کرد: برخی از افراد برای ایجاد یک مرکز مبالغی خاصی را پیشنهاد می‌دادند ولی عمده پایگاه پایگاه‌های واکسیناسیون ایجاد شده توسط بسیج در گیلان رایگان بوده است.

وی با اشاره به اینکه تنها اندکی از بسیاری از کارهای بسبج گفته می شود، افزود: خیلی از اقدامات بسیج گفته نمی شود. یکی از این اقدامات، آزاد سازی ۴۶ زندانی بوده که به خاطر جرائم نقدی زیر مبلغ ۱۴ میلیون تومان در زندان بودند و سپاه و بسیج با تحقیقاتی که انجام دادند متوجه شدند این افراد صلاحیت آزادی را دارند زیرا با ماندن این افراد در زندان به علت مبالغی مانند ۴ و ۵ میلیون باعث متلاشی شدن خانواده می شود.

عبدالله پور افزود: در حوزه امنیت چندین برابر ناجا در استان نیروی آموزش دیده داریم و اگر در ۱۰۰ نقطه استان مشکل پیش بیاید بسیج قابلیت این را دارد که این نقاط را آرام کنند.

وی با اشاره به گشت شبانه در محلات گفت: در حال حاضر ۲۲ هزار نفر در گشت شبانه محله در استان با هزینه خود حضور دارند.

فرمانده سپاه قدس گیلان در ادامه گفت: به واطه بسیج و سپاه در رزمایش مواسات در گیلان هفتگی سه الی پنج هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان شناسایی‌شده توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بسیج در هر زمینه می تواند کمک حال باشد گفت: اگر مسئولین به بسیج رجوع کنند خیلی از مشکلات را می توانند حل کنند زیرا بسیج کلید طلایی حل مشکلات است.

عبدالله پور افزود: جریان لیبرالی نه می تواند مشکلات کشور را حل کند و نه می تواند کشور را اداره کنند و باید به اداره کشور در اول انقلاب برگردیم.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی نظام سلطه پذیری را از بین برد، گفت: ما نمی توانیم ظلم را ببینم و ساکت باشیم و همچنین می خواهیم استقلال داشته باشیم اما ۴۰ سال است که امریکا می خواهد ما را از پا دربیاورد ولی نمی تواند زیرا امام(ره) مردم را برای حفظ این انقلاب پای کار آورده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به این مطلب که ۵۰ درصد قدرت نظامی جهان دست امریکا است و حتی دارای قدرت سیاسی بزرگ است اما تا کنون نتوانسته حریف ایران شود، گفت: همه بدانند با توجه به اینکه تحریم هستیم اما ما نفت می فروشیم. چنین قدرتی در مقابل ایران زانو زده است و این حاصل تفکر بسیجی است.

وی گفت: در عرصه فرهنگ و رسانه نیز بسیجیانی داریم که یک تنه به مقابله با دشمن فضای مجازی می پردازند.

سردار عبدالله پور با اشاره به اینکه رهبر انقلاب اسلامی با سند تحول بسیج موافقت کردند گفت: مطابق این سند ۸ الی ۱۰ میلیون جوان بسیجی باید تربیت شود.

Share