فرمانده سپاه قدس گیلان مطرح کرد:

بسیجی سیاسی است اما جناحی نیست | ۲۱ هزار بسیجی هر شب در حال گشت‌زنی هستند

عبدالله پور با بیان اینکه بسیجی سیاسی است اما جناحی نیست، افزود: تمام گروهایی که در کشور فعالیت می کنند از اصولگرا تا اصلاح طلب، افتخارشان در ابتدا بسیجی بودندشان است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، گفت: «بسیج مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت رسانی» شعار امسال هفته بسیج است.

وی با بیان اینکه بسیج یک سازمان اداری نیست، تاکید کرد: بسیج در واقع مردم ایران هستند که خالصانه توان و همت خود را برای ایستادگی در مقابل دشمن بکار می‌برند.

عبدالله پور افزود: امروز بسیج از حالت ملی خارج شده و به دنیا نفوذ کرده است و نمونه هایش در یمن و عراق قابل مشاهده است. بسیج به مردم جهان یاد داد که با همبستگی و اتحاد در مقابل زورگویان بایستند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه علی‌رغم اینکه گاهی در داخل مورد طعنه و بی مهری قرار می‌گیرد، گفت: بسیجیان مانند مولایشان امام علی حاضرند تنهایی را بچشند.

وی با بیان اینکه بسیجی سیاسی است اما جناحی نیست، افزود: تمام گروهایی که در کشور فعالیت می کنند از اصولگرا تا اصلاح طلب، افتخارشان در ابتدا بسیجی بودندشان است.

سردار عبدالله پور با اشاره به اینکه مظهر وحدت و یکپارچگی کشور بسیج است، تصریح کرد: هرکجا گره‌ای در کشور بوده با کلید بسبج برطرف شده است.

وی متذکر شد: بسیج همانطور که میتواند برای دفاع کشور کار کند، برای آبادانی و عمرانی نیز فعالیتهای به سزایی میتواند انجام دهد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ۶۱ برنامه محوری در هفته بسیج برگزار می‌شود، افزود: از روز سه شنبه ۲۹ آبان هفته بسیج آغاز شده و اولین برنامه حضور ۱۰۰۰ پزشک در هزار مسجد است.

وی ادامه داد: همچنین طرح همگام با کشاورز در اولین روز از هفته بسبج برگزار خواهد شد که سال گذسته ۶ هزار کشاورز در این طرح شرکت کردند و سبب افزایس ۹ درصدی محصول شدند.

عبدالله پور ادامه داد: ۳ هزار نیروگاه خورشیدی در کشور قرار است راه اندازی شود که نیروهایی برای آموزش در کارگاه آموزشی شرکت خواهند کرد.

وی در مورد افتتاح خانه محرومان نیز اظهار کرد: از ۱۰۰۰ واحد مسکونی، بخشی را توانستیم به بهره برداری برسانیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان تصریح کرد: در استان ۲۱ هزار بسیجی هر شب در حال گشت‌زنی هستند که این طرح با هماهنگی ناجا و دادگستری انجام میشود.

عبدالله پور با تاکید بر حمایت از مردم مظلوم یمن گفت: انتظار داریم همه بسیجیان و مردم با شرکت در نماز جمعه انزجار خودشان را علیه ال سعود فریاد بزنند.

وی با بیان اینکه در تامین روغن مصرفی کشور دچار مشکل هستیم، گفت: یکی از اقدامات پرورش کلزا است که با همکاری جهاد کشاوری در هزار ۱۳۲ متر از زمین های رودبار را برای پرورش این گیاه آغاز کردیم.

Share