در نخستین برنامه پس از مراسم معارفه صورت گرفت؛

بازدید استاندار گیلان از مرکز واکسیناسیون شهید چمران و اورژانس اجتماعی بیمارستان حشمت رشت

استاندار گیلان در نخستین برنامه پس از مراسم معارفه، عصر امروز(پنجشنبه) از مرکز واکسیناسیون شهید چمران و طرح توسعه اورژانس بیمارستان حشمت رشت بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،ر اسدالله عباسی عصر امروز (پنجشنبه) در نخستین برنامه پس از مراسم معارفه با حضور در مرکز واکسیناسیون شهید چمران رشت از نزدیک در جریان روند واکسینه کردن عموم مردم قرار گرفت.

نماینده عالی دولت در گیلان همچنین با حضور در بیمارستان حشمت رشت از طرح توسعه اورژانس اجتماعی بازدید کرد.

استاندار گیلان در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهوری اولویت اصلی استانداران را موضوع کرونا و واکسیناسیون تعیین کردند، گفت: براین اساس نخستین حضور میدانی خود را بازدید از مراکز درمانی و روند واکسیناسیون انتخاب کردم.

وی با اشاره به تأمین واکسن‌های موردنیاز مردم براساس سلایق آنان و آمادگی مراکز واکسیناسیون، از مردمی که تاکنون واکسن نزدند، خواست طبق زمان‌بندی در مراکز اعلامی از سوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان حاضر شوند و خود را واکسینه کنند.

ر عباسی خاطرنشان کرد: علیرغم اینکه گیلان در شرایط خاصی قرار داشت اما با تلاش‌های شبانه‌روزی کادر درمانی این بیماری کنترل شده است.

وی ابراز امیدواری کرد که با اقدامات مضاعف و واکسیناسیون همگانی شاهد برچیده شدن این بیماری از استان و کشور عزیزمان باشیم.

Share