مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز در گفتگو با دیارمیرزا عنوان کرد؛

احداث ۳۵۰ واحد آموزشی توسط خیرین مدرسه ساز | از درمانگاه فرهنگیان لنگرود تا ۲۰ پروژه کوچک

یعقوبی در خصوص تعداد مدارس ساخته شده توسط خیرین مدرسه ساز در گیلان اعلام کرد: ۳۵۰ مورد واحد آموزشی توسط خیرین مدرسه ساز در استان گیلان و ۵۰ مدرسه نیز در سایر استانها ساخته شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، بهمن یعقوبی مدیرعامل انجمن خیرین مدرسه ساز استان گیلان به خبرنگار دیارمیرزا گفت: مدرسه خیرساز دریاسر در زمینی حدود ۳۰۰۰ هزار مترمربعی، در دو طبقه توسط حاج آقا علی طالع ساخته شده است و هزینه نهایی ساخت این پروژه بالغ بر ۵ میلیارد تومان برآورد شده است.

وی در خصوص تعداد مدارس ساخته شده توسط خیرین مدرسه ساز در گیلان اعلام کرد: ۳۵۰ مورد واحد آموزشی توسط خیرین مدرسه ساز در استان گیلان و ۵۰ مدرسه نیز در سایر استانها ساخته شده است.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز گفت: این مجموعه از سال ۱۳۷۷ تا کنون فعالیت مستمری در زمینه ساخت مراکز آموزشی در استان و سایر استان ها داشته است.

وی افزود: از نظر ارزش ریالی با کمک های خیرین، تاکنون حدود ۵ هزار میلیارد تومان در گیلان مدرسه احداث شده است.

یعقوبی در خصوص برنامه های آتی این مجموعه اظهار کرد: ما در صدد رفع مشکلات عدیده تمام مدارس استان هستیم.

وی در خصوص افتتاحیه مدارس آتی اظهار کرد: مجموعه ما به زودی درصدد افتتاح چندین پروژه بزرگ خواهد بود. یکی از این پروژه ها، افتتاح مرکز آموزشی در چابکسر با کمک ۱میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی بنیاد دکتر مروستی، است.

یعقوبی ادامه داد: درمانگاه فرهنگیان لنگرود و ساختمان اداره آموزش و پرورش با چیزی حدود ۶ میلیارد تومان هزینه افتتاح خواهد شد. یکی دیگر از پروژه های بزرگ مجموعه ما، پروژه بزرگ در شهر لاهیجان با برآورد هزینه ۶ میلیارد از سوی دکتر اردشیر طاهرسیما تامین بودجه شده است.

وی با اشاره به افتتاح مدرسه خیرساز شهید اکبرپور در رودسر طی روزهای آینده در پایان گفت: در کنار تمام پروژه های بزرگ مجموعه ما حدد ۲۰ پروژه کوچک در حال ساخت و در دست اقدام است.

Share