مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان خبر داد:

گیلان نایب قهرمان مسابقات قایقرانی روئینگ مردان کشور شد

تیم قایقرانی روئینگ مردان استان گیلان عنوان نایب قهرمانی مسابقات کشور را به خود اختصاص داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در جریان رقابت‌های قایقرانی روئینگ مردان کشور در دریاچه آزادی تهران، تیم قایقرانی گیلان در هر ۲ رده سنی جوانان و بزرگسالان، به مقام نایب قهرمانی کشور دست یافت.

در این دوره از رقابت‌ها، تیم‌های قایقرانی استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، لرستان، اردبیل، گیلان، خراسان شمالی، زنجان، فارس، کردستان و تهران در ۲ رده سنی جوانان و بزرگسالان با هم به رقابت پرداختند.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان در خصوص برگزاری این مسابقات و عناوین کسب شده توسط پاروزنان گیلانی اظهار داشت: این رقابت‌ها در مسافت‌های ۷۵۰ متر و یکهزار متر، در بخش‌های روئینگ تکنفره سنگین وزن و سبک وزن برگزار شد.

مریم بخشی افزود: در پایان این مسابقات با درخشش قایقرانان گیلانی، در رده سنی جوانان تیم قایقرانی روئینگ گیلان با کسب ۱۷ امتیاز و فقط با اختلاف یک امتیاز نسبت به تهران، عنوان دوم و نایب قهرمانی کشور را کسب کرد.

وی ادامه داد: همچنین در پایان رقابت‌های قایقرانی روئینگ بزرگسالان کشور، تیم گیلان با کسب ۲۶ امتیاز پس از تیم تهران با ۳۵ امتیاز، روی سکوی نایب قهرمانی ایستاد تا مقام دوم این رده سنی نیز به پاروزنان گیلانی اختصاص یابد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: خوشبختانه گیلان در رشته قایقرانی یکی از قطب‌های برتر در کشور محسوب می‌شود که علاوه بر حضور مربیان این استان در تیمهای ملی قایقرانی کشور، قایقرانان گیلانی نیز در رشته‌های مختلف این ورزش درخشش خوبی داشته و همواره در مسابقات داخلی و برون مرزی افتخارات و مدال‌های ارزنده‌ای را کسب می‌کنند.

Share