اقدام عجیب با یک تیر و دو نشان؛

برنامه تجلیل هیات کاراته و ورزش و جوانان گیلان برای «عدم افتخارآفرینی» و رضایت «منتقدین سابق»!

هیات کاراته و اداره ورزش و جوانان گیلان طی مراسمی با حضور نمایندگان رشت و مسئولین دیگر از سارا بهمنیار، تنها کاراته کای المپیکی استان گیلان، مازیار فرید خمامی، دبیر سازمان تیم‌های ملی، فاطمه قاسمی، مربی تیم ملی کاراته (بانوان) و علیرضا نوروزی، داور جهانی کاراته، تجلیل کرده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از حکایت گیلان، هیات کاراته و اداره ورزش و جوانان گیلان طی مراسمی با حضور نمایندگان رشت و مسئولین دیگر از سارا بهمنیار، تنها کاراته کای المپیکی استان گیلان، مازیار فرید خمامی، دبیر سازمان تیم‌های ملی، فاطمه قاسمی، مربی تیم ملی کاراته (بانوان) و علیرضا نوروزی، داور جهانی کاراته، تجلیل کرده اند.

عنوان تجلیل افتخار آفرینی این افراد در نیمه اول سال اعلام شده است. با این حال مشخص نیست آن‌ها چه عنوان بین المللی آورده‌اند که شایسته تجلیل در مراسم ویژه شده اند. جز سارا بهمنیار بقیه افراد که در المپیک حضور نداشتند. فاطمه قاسمی نتوانست کنار شاگرد خود به توکیو برود. هیات کاراته و مازیار فرید خمامی به عنوان دبیر تیم‌های ملی اگر نفوذی داشتند کاری می‌کردند که او بتواند اعزام شود. حالا این تقدیرنامه‌ها به چه کار کاراته می‌آید؟ علی رضا نوروزی هم از جمله منتقدان ریاست هیات کاراته بود و زمانی مصاحبه تندی علیه مزدا صوفی داشت و امروز به یکی از مدافعان آن تبدیل شده است. چرا؟ خود داند! حتی از الیاس محمدزاده و محمد مهدی قاهری با سابقه قهرمانی در مسابقات کشوری تقدیر نکرده‌اند و احتمالا کسب رضایت منتقد سابق اهمیت بیشتری داشته است!

رئیس هیات کاراته گیلان در جمع نمایندگان و رئیس ورزش وجوانان استان گفته است کاراته به مسیر اصلی خود برگشته است. ظاهرا فقط در گیلان است که برای‌عدم دستاورد هم برنامه تجلیل می‌گیرند و نماینده مجلس را دعوت می‌کنند که از ادامه کار آن‌ها حمایت شود. البته شاید برای امثال مریم بخشی چنین مسائلی یک دستاورد باشد و به روی خود نیاورد که عملکرد ضعیف مدیریتی چه فرصتهایی را از ورزش گیلان گرفته است و موجبات نارضایتی رافراهم کرده است.

خانم بخشی چند روز پیش در مجمع هیات تیراندازی استان گفته بود «هیات تیراندازی با کمان از جمله هیاتهایی است که می‌تواند در ورزش استان و کشور باعث افتخارات متعدد شود» و بعد هم به همراه بقیه به رئیس هیات رای داده است. هیاتی که حتی از دو کیلومتری افتخار کشور هم رد نشده با ریاست قبلی ادامه می‌دهد. حالا هم نباید انتظار داشته باشیم مراسم تجلیل برای‌عدم افتخارآفرینی کاراته هم یک دستاورد محسوب شود؟ همه چیزمان به همه چیز باید بیاید دیگر!

Share