با حضور قاضی ویژه حقوق عامه؛

پلمپ ملک خلاف ساز به دلیل عدم رعایت ضوابط معماری و شهرسازی در رشت

چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ ملکی به دلیل ساخت و ساز خلاف و عدم رعایت ضوابط معماری و شهرسازی با حضور قاضی ویژه حقوق عامه در دادسرای عمومی و انقلاب استان گیلان و نیروی انتظامی جهت جلوگیری از ادامه عملیات ساختمانی پلمپ شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرپرست شهرداری منطقه سه گفت: چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۰ ملکی به دلیل ساخت و ساز خلاف و عدم رعایت ضوابط معماری و شهرسازی با حضور قاضی ویژه حقوق عامه در دادسرای عمومی و انقلاب استان گیلان و نیروی انتظامی جهت جلوگیری از ادامه عملیات ساختمانی پلمپ شد.

رضا ویسی سرپرست منطقه سه شهرداری رشت در این خصوص اظهار کرد: برخورد جدی با ساخت و سازهای غیرمجاز در دستور کار منطقه سه شهرداری رشت قرار دارد و این منطقه با جدیت به دنبال جلوگیری از تخلفات ساختمانی است.

وی با بیان اینکه سازندگان ملزم به رعایت قوانین و ضوابط ساختمانی هستند، افزود: برای خلاف سازان توسط منطقه اخطار صادر می‌شود و در صورت بی‌توجهی، املاک مساله دار جهت جلوگیری از ادامه عملیات ساختمانی پلمپ شده و پرونده‌های آن‌ها برای تعیین تکلیف به کمیسیون ماده صد ارسال می‌شود.

سرپرست منطقه سه شهرداری رشت برخورد با خلاف سازان را در راستای صیانت از حقوق شهروندان عنوان کرد و افزود: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده تخلفات ساختمانی، موضوع را از طریق سامانه ۱۳۷ به مجموعه شهرداری رشت اطلاع دهند.

Share