نماینده مردم نور در تذکری شفاهی؛

واردات بی‌رویه برنج بدون مطالعه هزینه کشاورزان انجام شده است

نماینده مردم نور در مجلس گفت: متأسفانه در ماه‌های اخیر بدون مطالعه هزینه کشاورزان واردات بی‌رویه برنج انجام شده است که در این خصوص نسبت به عملکرد وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی شدیداً اعتراض دارم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به نقل از خانه ملت، ولی اله فرزانه در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۸مهرماه (مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و حماسه غرورآفرین کشتی‌گیران آزاد و فرنگی گفت: در خصوص واردات بی‌رویه برنج در ماه‌های اخیر که بدون مطالعه هزینه کشاورزان صورت گرفته نسبت به وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی اعتراض داریم.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بسیاری از فرهنگیان از عدم پرداخت پاداش پایان خدمت سال ۹۹ گلایه‌مند هستند، مسئولین وزارت آموزش و پرورش باید نسبت به پرداخت آن اقدام کنند.

وی خطاب به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در حوزه انتخابیه اینجانب متأسفانه ضعف آنتن دهی تلفن همراه مشهود است و در برخی از مناطق روستایی تلفن ثابت نیز قطع می‌شود، پیگیری لازم در این خصوص باید صورت بگیرد تا مردم از مزایای تلفن ثابت و همراه بهره‌مند شوند

Share