فرمانده انتظامی گیلان اعلام کرد:

نیروی انتظامی پیش قراول مبارز با قاچاق مواد مخدر است

فرمانده انتظامی گیلان، نیروی انتظامی را پیش قراول مبارزه با قاچاق مواد مخدر دانست که هزینه های زیادی در این راه پرداخت کرده و ادامه داد: چهار هزار شهید مبارزه با مواد مخدر در ناجا داریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،  به نقل از ایسنا، سردار عزیزالله ملکی در مراسم تشییع پیکر مطهر شهیدان سرتیپ دوم حسین بهراد نصر و ستوان سوم مرتضی هدایت‌زاده، از شهدای عرصه نظم و امنیت استان گیلان که در سالن شهدای ناجا در رشت برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۴ هزار شهید نیروی انتظامی و چهار هزار شهید مبارزه با مواد مخدر، اظهار کرد: شهدا مصمم در راه آرمان های انقلاب اسلامی گام برداشتند و از تمام هستی خود گذشتند تا ایران جزیره امن و باثبات در دریای متلاطم منطقه باشد.

وی با بیان اینکه شهیدان بهراد و هدایت زاده در برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ لحظه ای کوتاه نیامدند، گفت: زمانی که همگان در خواب به سر می بردند، این دو شهید ارجمند در حال برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر بودند که به شهادت رسیدند.

فرمانده نیروی انتظامی گیلان، نیروی انتظامی را پیش قراول مبارزه با قاچاق مواد مخدر دانست که هزینه های زیادی در این راه پرداخت کرده و ادامه داد: چهار هزار شهید مبارزه با مواد مخدر در ناجا داریم.

ملکی، شهیدان بهراد و هدایت زاده را از افسران خوب نیروی انتظامی دانست که لحظه ای در راه مبارزه با قاچاقچیان غفلت نکردند و خاطرنشان کرد: این دو شهید هرگز در صحنه های ماموریتی از کار باز نماندند و لذا اکنون وظیفه ماست که ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

وی عنوان کرد: با این شهادت ها نه تنها در انجام ماموریت های نیروی انتظامی سست نمی شویم، بلکه اجازه نمی دهیم که قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر به جولان خود ادامه دهند.

سرتیپ دوم حسین بهراد نصر و ستوان سوم مرتضی هدایت‌زاده هنگام انجام ماموریت در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر بر اثر تصادف رانندگی به شهادت رسیدند.

پیکر این دو شهید پس از اقامه نماز و تشییع در رشت، برای خاکسپاری به شهرستان لنگرود انتقال یافت.

Share