مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان خبر داد:

زمان ارسال مدارک برای صدور کارت رسانه‌ای گیلان تمدید شد

علیرضا وهابی، از تمدید زمان ارسال مدارک خبرنگاران و عکاسان تا ۷۲ ساعت آینده به روابط عمومی هیات فوتبال گیلان خبر داد و افزود: ثبت نام‌های بعد از این تاریخ تا نیم فصل مسابقات رسیدگی نخواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، با توجه به‌عدم ارسال مدارک برخی از رسانه‌ها در زمان تعیین شده و ضرورت جمع آوری و ثبت اصحاب رسانه استان گیلان در سامانه صدور کارت رسانه‌ای سازمان لیگ فوتبال ایران، علیرضا وهابی از تمدید زمان دریافت مدارک اعم از (خبرنگار، عکاس، تصویربردار و گزارشگر)، عوامل اجرایی، داوران، مسئولان برگزاری و امنیتی مسابقات خبر داد.

وی افزود: با توجه به زمان بسیار اندک تا آغاز لیگ، اصحاب رسانه هرچه سریعتر از طریق واتساپ به شماره: ۰۹۱۱۱۴۸۷۷۳۰، یا هیات فوتبال شهرستان محل سکونت تا روز سه شنبه تاریخ ۱۳ مهر ماه ۱۴۰۰ نسبت به ارسال مدارک اقدام کنند.

مسوول رسانه فوتبال استان گفت: عکس با کیفت ۴*۳ زمینه سفید، تصویر کارت ملی و تصویر معرفی نامه مدارک لازم برای صدور کارت می‌باشد.

ثبت نام خبرنگاران و عکاسان رسانه‌های سراسری از جمله خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های کشوری بر خلاف اطلاعیه پیشین و به دلیل برخی از ملاحظات و سهولت کار از طریق روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان انجام می‌شود و نمایندگان آن‌ها در استان برای صدور کارت، نیازی به پیگیری از دفتر تهران ندارند.

مسوول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان اضافه کرد؛ بدیهی است ثبت نام برای صدور کارت جدید فقط پیش از فصل مسابقات فوتبال لیگ یک کشور فصل ۱۴۰۱_۱۴۰۰ از طریق سامانه سازمان لیگ انجام می‌شود و به ثبت نام‌های بعد از این تاریخ تا نیم فصل مسابقات رسیدگی نخواهد شد.

Share