افشین ناظمی، کاندیدای ریاست هیأت فوتبال گیلان در گفتگو با دیارمیرزا:

 باید از تجربه الماسخاله استفاده کرد | از جنس فوتبال هستم و می‌توانم به فوتبال کمک کنم

ناظمی با بیان اینکه برای بهبود وضعیت فوتبال استان گیلان ابتدا باید کارشناسی کنیم و ببینم که در چه جاهایی و با چه برنامه‌ای باید ورود نماییم و مشکلات را ترمیم کنیم، گفت: مطمئناً هیأت فوتبال وظیفه نظارت بر کار امور باشگاه‌ها است و نمی‌تواند مستقیماً در مدیریت باشگاه‌ها ورود کند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، انتخابات ریاست هیات فوتبال استان گیلان در حالی برگزار می‌شود که در ابتدا ۹ نفر از جمله قربانعلی الماسخاله، اسماعیل شاد، فرهاد خراسانی، افشین ناظمی، فرزاد داداش‌زاده، امیر فرحسینی، علی‌اصغر مکرم‌رفتاری، پیام باقری‌دوست و محمود یوسفی‌فر برای رسیدن به این پست کاندیدا شده بودند(اینجا را بخوانید) و پس از بررسی صلاحیت‌ها ابتدا فدراسیون فوتبال در بحث مدیریتی آقایان قربانعلی الماسخاله، اسماعیل شاد و امیر فرحسینی مورد تأیید قرار داد(اینجا بخوانید) اما پس از مدتی صلاحیت افشین ناظمی نیز توسط فدراسیون فوتبال تأیید شد و مشخص که ۴ نفر برای ریاست هیات فوتبال گیلان با هم باید رقابت کنند(اینجا بخوانید).

در این راستا دیارمیرزا در مصاحبه‌هایی جداگانه با ۴ کاندیدای نهایی ریاست هیأت فوتبال استان گیلان به بررسی برنامه‌ها و اهداف آنها می‌پردازد.

افشین ناظمی سرمربی و سرپرست سابق تیم‌های داماش گیلان و سپیدرود رشت است که در فصل گذشته هدایت تیم شهرداری فومن را برعهده داشت و در حال حاضر مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت است.

از جنس فوتبال هستم و احساس کردم که می‌توانم به فوتبال استان گیلان کمک کنم

افشین ناظمی در گفتگو با دیارمیرزا با اشاره به اینکه بنده از جنس فوتبال هستم و احساس کردم که می‌توانم به فوتبال استان گیلان کمک نمایم، گفت: کسانی که از جنس فوتبال هستند باید ورود کنند زیرا شناخت کافی را در این زمینه دارند.

وی با بیان اینکه باید همه کمک کنیم تا فوتبال گیلان توسعه یابد، گفت: تنها شخص رییس هیأت فوتبال نیست که باید برای ارتقای فوتبال استان تلاش کند بلکه تمامی اهالی فوتبال باید به هرکسی که رییس هیأت فوتبال می‌شود، کمک کنند.

این پیشکسوت فوتبال استان گیلان ادامه داد: بنده احساس کردم که شاید بتوانم گوشه‌ای از کار فوتبال استان را بگیرم و به همین دلیل آمدم و ثبت‌نام کردم و ان‌شاءالله هرچه خدا بخواهد همان بشود.

 باید از تجربه آقای الماسخاله استفاده کرد

ناظمی با اشاره به لزوم مشورت با الماسخاله گفت: او از بازیکنان قدیم و جزو پیشکسوتان فوتبال استان گیلان است که سال‌ها در هیأت فوتبال استان گیلان تجربه مدیریتی دارد. دورا دور از وضعیت هیأت فوتبال خبر داریم و اطلاعات ریزی در خصوص نحوه مدیریت هیأت فوتبال نداریم بنابراین هرکسی که می‌خواهد رییس هیأت فوتبال استان گیلان باشد، باید از تجربه آقای الماسخاله استفاده کند زیرا تجربه ریاست هیأت را دارند.

وی در گفتگو با دیارمیرزا، افزود: هرکسی که رأی بیاورد و به عنوان رئیس هیأت فوتبال استان گیلان انتخاب شود باید در راستای کمک به فوتبال گیلان از وجود سایرین استفاده  کند و امیدوارم که ان‌شاءالله هرکسی صلاحیت دارد، انتخاب شود.

مدیرعامل فعلی سپیدرود رشت اظهار داشت: به نظر بنده سه کاندیدای دیگر از نظر اخلاقی وظیفه دارند که رئیس منتخب کمک کنند.

هیأت فوتبال نمی‌تواند مستقیماً در مدیریت باشگاه‌ها ورود کند

ناظمی با بیان اینکه برای بهبود وضعیت فوتبال گیلان ابتدا باید ابتدا کارشناسی کنیم و ببینم که در چه جاهایی و با چه برنامه‌ای نیاز است تا مشکلات را ترمیم کنیم، گفت: مطمئناً هیأت فوتبال وظیفه نظارت بر کار امور باشگاه‌ها را برعهده دارد و نمی‌تواند مستقیماً در مدیریت باشگاه‌ها ورود کند.

وی همچنین ادامه داد: هیأت فوتبال می‌تواند عصای دست باشگاه‌ها در فدراسیون و استان باشد و همچنین تلاش کند تا امکانات خارج از استانی برای فوتبال جذب شود.

کاندیدای ریاست هیأت فوتبال استان گیلان در ادامه گفتگو با دیارمیرزا در خصوص علت عدم حضور تیم‌های گیلان در بالاترین سطح فوتبال کشور اظهار کرد: این موضوع به امکانات خود باشگاه‌ها بستگی دارد زیرا هیأت فوتبال که بودجه‌ای ندارد تا به باشگاه‌ها کمک کند و خود هیأت فوتبال از طریق اداره کل ورزش و جوانان حمایت می‌شود.

این پیشکسوت فوتبال گیلان در پایان گفت: هیأت فوتبال می‌تواند در راستای حل مشکلات اداری و کمک به امکانات تیمی باشگاه‌ها کمک های لازم را انجام دهد ولی به نظرم هیأت فوتبال نمی‌تواند در امور باشگاه‌ها و باشگاه‌داری ورود کند.

Share